Officeprogrammer åbner langsomt
Fra : Iceman

Dato : 16-03-10 12:52

Hej

Efter at have installeret en ny HP laserprinter, åbner
officeprogrammerne extremt langsomt, hvis jeg åbner dem via
dobbeltklik på et fil-icon eks. et worddokument.

Åbner jeg programmet tørst via programicon og dernæst åbner filen via
programmet, er det ved normal hurtig hastighed.

Så problemet er kun ved åbning direkte via programicon - ligesom om
systemet pludselig bruger lang tid på at finde ud af hvad program skal
der nu bruges til at åbne denne type fil.

Nogen som kender til problemet og måske har en løsning?