Flere mailkontoer i win7
Fra : Mac_11

Dato : 14-03-10 18:18

Hej

I Win XP kan man jo i Outlook Express have flere "Identiteter", hvis man har
flere forskellige mail adresser i samme hustand.
Hvordan kan man gøre det under windows 7 ?

Søren

Fra : Ukendt

Dato : 14-03-10 18:22

Mac_11 wrote:
> Hej
>
> I Win XP kan man jo i Outlook Express have flere "Identiteter", hvis
> man har flere forskellige mail adresser i samme hustand.
> Hvordan kan man gøre det under windows 7 ?

Ved at bruge et mail program...der er ikke et sådant
i win 7

Fra : emjeppesen

Dato : 14-03-10 18:30

Mac_11 skrev:

>I Win XP kan man jo i Outlook Express have flere "Identiteter", hvis man har
>flere forskellige mail adresser i samme hustand.
>Hvordan kan man gøre det under windows 7 ?

Du kan f.eks hente
Windows Live Mail
Den kan rumme flere konti og news

Hilsen emj

Fra : Carl Drud

Dato : 14-03-10 18:41

emjeppesen <emj@> writes:

> Du kan f.eks hente
> Windows Live Mail
> Den kan rumme flere konti og news

Men ikke identiteter som OE kan.

--
Carl

Fra : Carl Drud

Dato : 14-03-10 19:49

"Mac_11" <sorenrlundingenspam@gmail.com> writes:

> Jeg benytter Windows live Mail nu i Win7. Har ikke fundet frem til hvordan
> det håndteres, hvis man gerne vil have 4 forskellige mailkontoer, og
> modtagne mails skal være separeret fra hinanden. Altså 4 former for login i
> mailprogrammet.

Jeg vil tro Thunderbird kan det du søger.

http://kimludvigsen.dk/programmer-internet-thunderbird-trin-kontoindstillinger.php#kontoindstillinger-identiteter

--
Carl

Fra : Carl Drud

Dato : 14-03-10 20:09

Philip Nunnegaard <nunnenospam@hitsurf.dk> writes:

> Nysgerrigt spørgsmål: Hvad er forskellen?

Hver identitet har deres egne mapper/adressebog. I OE kan man vist give
hver identitet et password. Jeg tror MS begrundelse for ikke at inkludere
det i WM/WML er at man typisk i dag vil oprette en ny bruger i stedet.

--
Carl

Fra : Carl Drud

Dato : 14-03-10 20:20

Jens Jensen <a@a.invalid> writes:

> Hvis du har spørgsmål til Thunderbird, kan
> du stille dem her: http://forum.mozilladanmark.dk/index.php

De kan vel også stilles her i gruppen.

--
Carl

Fra : Carl Drud

Dato : 15-03-10 17:27

Philip Nunnegaard <nunnenospam@hitsurf.dk> writes:

> Okay! Det med hver sin adressebog har jeg aldrig haft brug for. Men nu
> er der jo også kun mig ved computeren.

Jeg ved heller ikke om OP er ude efter at kunne password beskytte
forskellige identiteter. Det tvivler jeg på man kan i TB.

--
Carl

Fra : Carl Drud

Dato : 15-03-10 17:24

Jens Jensen <a@a.invalid> writes:

> Jo, selvfølgelig. Jeg foretsiller mig bare, at der er større chance
> for at få et godt svar hos MozillaDanmark om emner, der er lidt
> udenfor den mest almindelige brug af Thunderbird.

Jeg ville henvise til Kims udmærkede side om TB og specielt afsnittet om
identiteter.