E-Mail
webnoob 5265
Thunderbird Gem på server
Fra : Jørgen

Dato : 12-03-10 17:12

Jeg bruger thunderbird og har bedt den gemme meddelelserne på serveren.
Jeg har slettet meddelersne på pc én
Hvordan får jeg dem ned igen
fra
Jørgen

Fra : emjeppesen

Dato : 12-03-10 17:59

Jørgen skrev:

>Jeg bruger thunderbird og har bedt den gemme meddelelserne på serveren.
>Jeg har slettet meddelersne på pc én
>Hvordan får jeg dem ned igen

Log ind på serveren og marker dem som ulæst

Hilsen emj

Fra : Jørgen

Dato : 12-03-10 21:53

Den 12-03-2010 17:58, emjeppesen skrev:

> Log ind på serveren og marker dem som ulæst
>
> Hilsen emj
hvordan gør jeg det når de er slettet

fra
Jørgen

Fra : Kerim Ellentoft

Dato : 12-03-10 22:54

Jørgen <frieri@os.dk> skrev :

>hvordan gør jeg det når de er slettet

Bruger webmail, du skriver jo, at de ligger på serveren.

http://mail.tdconline.dk, hvis det er hos TDC.
--
Kerim
http://www.facebook.com/kerim.ellentoft

Fra : Jørgen

Dato : 13-03-10 11:03

Den 12-03-2010 22:54, Kerim Ellentoft skrev:

> Bruger webmail, du skriver jo, at de ligger på serveren.
>
> http://mail.tdconline.dk, hvis det er hos TDC.
Tak
det var da til at finde ud af

fra
Jørgen

Fra : Jens Jensen

Dato : 12-03-10 21:40

Jørgen skrev den 12-03-2010 17:12:
> Jeg bruger thunderbird og har bedt den gemme meddelelserne på serveren.
> Jeg har slettet meddelersne på pc én
> Hvordan får jeg dem ned igen

Thunderbird gemmer oplysninger om, hvilke mails, den har downloadet, i
en fil ved navn popstate.dat. Så en måde at gøre det på er at lukke
Thunderbird og slette popstate.dat. (Om popstate.dat:
http://kb.mozillazine.org/Popstate.dat)

Fra : Jørgen

Dato : 12-03-10 22:09

Den 12-03-2010 21:40, Jens Jensen skrev:

> [...]
> en fil ved navn popstate.dat. Så en måde at gøre det på er at lukke
> Thunderbird og slette popstate.dat. (Om popstate.dat:

tak for svarrene. Det er sort snak for mig.
Jeg sletter den med magic mail

fra
Jørgen