Andet multimedie
bentjuul 3670
Flood i PE2
Fra : Kurt G

Dato : 08-03-10 23:40

Jeg er begynder i PE2, men vil gerne kunne udfylde et areal med en bestent
farve.
Det er et gråskalabillede, hvor jeg gerne vil have, at alle farver, der er
lysere end f.eks 50% bliver hvide og alle de andre bliver sorte. Altså noget
lignende 1 bit farvedybde, men det er ikke sikkert, at skellet skal være ved
de 50% .

Kan man det?

Mvh Kurt

Fra : Kurt G

Dato : 09-03-10 14:55

Jeg skrev forkert i dindlægget, PE2 skulle være Adope Photoshop Element
2., altså PSE2!
Det giver måske mere mening

Mvh Kurt