Håndtering ulæselig
Fra : Erik Ginnerskov

Dato : 06-03-10 16:38

Hverken ved dåb eller konfirmation af en tipoldefar er tiptipoldefars
håndtering læselig - for mig i hvert fald. AO Odense Amt, Vends Herred,
Roerslev Kirke 1814/48 opslag 9 og 60 Jacob Pedersen - hans forældre Peder
Pedersen Ginneskov og Karen Jørgensdatter. I begge opslag kan jeg ikke læse
hvad der står før Peder.

Erik Ginnerskov
http://ginnerskov.dk - http://html-faq.dk

Fra : Arne Nielsen

Dato : 06-03-10 18:02

Den 06-03-2010 16:37, Erik Ginnerskov skrev:
> [...]
> Pedersen Ginneskov og Karen Jørgensdatter. I begge opslag kan jeg ikke læse

Han angives som Huusm. ved dåben og Husmand ved konfirmationen, altså
var han husmand, en meget almindeligt erhverv, dengang.

Venlig hilsen
Arne

--
E-mail: Fjern 0 i adresse ved direkte svar.
Hjemmeside/homepage: http://www.parken52.dk/

Fra : Erik Ginnerskov

Dato : 06-03-10 20:29

Arne Nielsen wrote:

> Han angives som Huusm. ved dåben og Husmand ved konfirmationen, altså
> var han husmand,

Det er godt nok svært at se.

> en meget almindeligt erhverv, dengang.

Så meget er jeg da klar over. Tak for det.