familiekrøniken.dk
Fra : KHH

Dato : 04-03-10 09:35

Konceptet i siden er ganske god, men prisen finder jeg en smule horribelt,
næsten kr. 500,00 for 200 personer og dette kan udvides med 200 personer for
samme beløb.

Et godt slægtsprogam koster en del mindre pr. person, og nogen har oven i
købet en hjemmeside med i prisen.

Jeg har intet i mod at betale for en ydelse, men har absolut noget i mod at
betale overpris.

Fra : Arne Feldborg

Dato : 04-03-10 09:57

"KHH" <karlheinzhansen@webnetmail.dk> skrev Thu, 4 Mar 2010 09:35:23
+0100

>Konceptet i siden er ganske god, men prisen finder jeg en smule horribelt,

Emnet har på et tidspunkt været livligt diskuteret i Dis-forum. Der er
vist ingen tvivl om, at langt de fleste er enige i det synspunkt du
fremfører.

Dertil kommer, at man markedsfører det som et slægtsforskningsprogram,
hvilket det ikke er.

Og, at man hævder det kan bruges som eneste slægtsforskningsprogram,
hvilket det ikke kan.

Konepetet er givetvis godt nok til sit formål (præsentation af
familiemedlemer), men det retter sig mod en helt anden målgruppe end den
grundlæggende slægtsforskning.