MS Office hvad indeholder disse pakker ?
Fra : Ukendt

Dato : 04-03-10 13:49

Hvilken office pakke minder mest om den vi kender fra MS Office 2007,
hvor følgende programmer ligger i, Word, Exel, Powerpoint,. Access, Outlook
m.m ?

Product Name Platform

Office Accounting Professional 2007 Windows

Office Accounting Professional 2008 Windows

Office Business Scorecard Manager 2005 with SP1 Windows

Office Communications Server 2007 Enterprise Edition Windows

Office Communications Server 2007 R2 Enterprise Editions (x64) - DVD Windows

Office Communicator 2007 Windows

Office Groove 2007 Windows

Office Groove Server 2007 Windows

Office Live Communications Server 2005 with Service Pack 1 Resource Kit
Windows

Office PerformancePoint Server 2007 (x86) - CD (English) Windows

Office Project Portfolio Server 2007 Windows

Office Project Server 2007 Windows

Office SharePoint Server 2007 Enterprise Windows

Office SharePoint Server 2007 Standard Windows

Visual Studio 2005 Tools for the Microsoft Office System

Mvh Kim

Fra : Kurt B. Andersen

Dato : 04-03-10 22:12

"Kim" <æ_at_x.dk> skrev i meddelelsen
> [...]
>
> Office SharePoint Server 2007 Standard Windows
>
> Visual Studio 2005 Tools for the Microsoft Office System

Ingen af dem har noget med ms office 2007 at gøre og indeholder derfor
heller ikke de programmer du efterlyser.
Se her i stedet for:
http://office.microsoft.com/da-dk/products/FX101635841030.aspx

Kurt

Fra : jos

Dato : 12-03-10 19:19

Kurt B. Andersen wrote:
> [...]
>>
> Ingen af dem har noget med ms office 2007 at gøre og indeholder derfor
> heller ikke de programmer du efterlyser.

Det beskriver ikke noget af Kims liste.
Jeg gætter på at det Kim efterlyser er en beskrivelse af hvad det er for
"underlige" applikationer MS lancerer under disse navne.
Jeg må tilstå, jeg også er nysgerrig over hvad de snesevis af skiver jeg
smider ud 2-4 gange årligt indeholder. Tænk hvis nogen var noget jeg kunne
bruge

finn

Fra : Kurt B. Andersen

Dato : 12-03-10 21:26

"jos" <jos@her.dk> skrev i meddelelsen
> [...]
> smider ud 2-4 gange årligt indeholder. Tænk hvis nogen var noget jeg kunne

Da Kim ikke har følt anledning til at reagere, er det svært at finde ud af,
hvad han vil.
Hvis dit gæt er rigtigt kan jeg ikke forstå, hvorfor office 2007 og
benævnelse af programmerne skulle blandes ind i det.

Kurt

Fra : jos

Dato : 12-03-10 21:40

Kurt B. Andersen wrote:
> [...]
> Hvis dit gæt er rigtigt kan jeg ikke forstå, hvorfor office 2007 og
> benævnelse af programmerne skulle blandes ind i det.

Stadig, som jeg forstår Kim, virker navngivningen af de nævnte produkter som
om det er en del af officelinien, altså måske ekstensions til officepakken.
Har man set skiverne kunne sådan antagelse bekræftes yderligere ved at de
har samme farve (svjh rød/orange) som officepakken. Jeg har så sent som i
forgårs smidt seneste bundt ud, da jeg ikke orker prøve at installere bare
for at finde ud af funktionaiteten. -
Men er det ikke det som er Kims ærinde, er jeg som sagt nysgerrig, hvis
nogen skulle ligge inde med viden om pakkerne!!

finn