Office 2007 spørgsmål
Fra : Mort1s1

Dato : 28-02-10 14:09

Jeg har brugt Office 2007 i noget tid, men vil nu til at lave opsætninger
osv. på samme måde, som jeg "TROR" jeg havde det i Office 2003:

1: Jeg vil gerne lave en fast sidefor, som skal bruges i alle mine breve
(næsten)
2: Jeg vil gerne have denne sidefod skrevet med Kapitæler. (Kan ikke noget
sted se denne mulighed, som 20Office 2003 var en valgmulighed ved
skriftvalt)

Er der nogen som kan hjælpe, eller henvise til, hvor jeg kan finde selvhjælp

Mort1s1

Fra : emjeppesen

Dato : 28-02-10 15:40

Mort1s1 skrev:

>2: Jeg vil gerne have denne sidefod skrevet med Kapitæler. (Kan ikke noget
>sted se denne mulighed, som 20Office 2003 var en valgmulighed ved
>skriftvalt)

Skriv teksten i dit sidehovede.
Marker den og højreklik
Vælg skrifttype og sæt flueben i kapitalær
Gem dokumentet som skabelon

Hilsen emj

Fra : Mort1s1

Dato : 28-02-10 18:18

"emjeppesen" <emj@> skrev i meddelelsen

> Skriv teksten i dit sidehovede.
> Marker den og højreklik
> Vælg skrifttype og sæt flueben i kapitalær
> Gem dokumentet som skabelon
>
> Hilsen emj

TAK - Det med skabelonen var ret nemt, den burde jeg jo have klaret selv,
men - kapitælerne........... Jeg har ikke vænnet mig til at højreklikke på
markeringen, men - nemt nok, Tak for hjælpen
Mort1s1

Fra : Dadyw

Dato : 01-03-10 14:59

Den 28-02-2010 18:17, Mort1s1 skrev:

> [...]
> selv, men - kapitælerne........... Jeg har ikke vænnet mig til at
> højreklikke på markeringen, men - nemt nok, Tak for hjælpen
På fanebladet "Startside" er der som nr. 2 fra venstre et område, der
hedder Skrifttype. Klik på den lille pil i højre nederste hjørne af
dette område, og du får mulighed for at vælge skrifttype, herunder
Kapitæler på samme måde som i Office 2003
Venlig hilsen
Leif

Fra : Mort1s1

Dato : 01-03-10 21:26

"Dadyw" <regi@wassar.dk> skrev i meddelelsen

> [...]
> område, og du får mulighed for at vælge skrifttype, herunder Kapitæler på

Tak til Leif også - Jeg må prøve alle de små pile, og hvad der ellers er på
de forskellige sidet, så ender det nok med at blive en rigtig god oplevelse
med det der Office 2007
Mort1s1