Personer i England.
Fra : Henning Jensen

Dato : 26-02-10 10:32

Kan I hjælpe lidt?

Personer i England, nogle måske nulevende, hvor og hvordan søger I dem?

For de, måske nulevende, er der en Krak-vejviser eller hvordan?

Er der et Folkeregister i England man kan henvende sig til? Og har I
erfaring med det?

Jeg må hellere tilføje, at jeg har prøvet at Google lidt, men jeg syntes
ikke jeg finder nok brugbare resultater.

Henning Jensen.

--
----------
Take time to laugh - it's the music of the soul.

Fra : Søren Bay

Dato : 03-03-10 19:54

Henning Jensen skrev:
> [...]
>
> Jeg må hellere tilføje, at jeg har prøvet at Google lidt, men jeg syntes
> ikke jeg finder nok brugbare resultater.

Prøv denne her: http://www.192.com/people/

Har ikke selv brugt den,men faldt over den da jeg ledte efter noget til
det samme i USA!

//Søren

Fra : Henning Jensen

Dato : 04-03-10 00:24

On 03-03-2010 19:54, Søren Bay wrote:

> Prøv denne her: http://www.192.com/people/

Også du skal have mange tak for dit svar og dit link.
Det kan hjælpe mig videre.

Hilsen Henning Jensen.