4 GB REG ECC ram
Fra : Thomas

Dato : 22-02-10 11:32

Hej
Jeg har et Gigabyte P55-UD4 (1156) bundkort. Jeg vil gerne have noget mere
ram i, og ser at jeg kan få REG ECC 4 GB klodser (1333) fra
Corsair(CMS4GX3M1A1333C9) Men vil bundkortet acceptere dem?
mvh
Thomas

Fra : Kenneth

Dato : 24-02-10 22:46

Thomas wrote:
> [...]
> have noget mere ram i, og ser at jeg kan få REG ECC 4 GB
> klodser (1333) fra Corsair(CMS4GX3M1A1333C9) Men vil

Ifølge specifikationerne på deres hjemmeside så
understøtter det ikke ECC.

Deres seneste liste med understøttet ram:

http://www.gigabyte.com.tw/FileList/MemorySupport/mb_memory_ga-p55-ud4.pdf

Med Venlig Hilsen
Kenneth

Fra : Thomas

Dato : 25-02-10 07:43

Hej,
Tak for svaret. Jeg håber på at der før eller siden dukker brugbare
ramklodser op, så jeg kan køre med (meget) mere ram. Og jeg har noget at
bruge det til.
mvh
Thomas

Fra : Kenneth

Dato : 26-02-10 23:44

Thomas wrote:
> [...]
> Tak for svaret. Jeg håber på at der før eller siden dukker
> brugbare ramklodser op, så jeg kan køre med (meget) mere ram.

Jeg tror nu også andet ram end det der er på listen kan bruges.
Det skal bare ikke være ECC ram. Så længe det er den
rigtige type.

Med Venlig Hilsen
Kenneth