forlystelser ved marriannelund
Fra : preben

Dato : 21-02-10 17:35

ville gerne have nogle opslysninger ang dette

og gerne nogle butikscentre i nærheden hvis der er nogle

Preben Finne

Fra : Gert Krabsen

Dato : 21-02-10 18:36

preben skrev:
> ville gerne have nogle opslysninger ang dette
>
> og gerne nogle butikscentre i nærheden hvis der er nogle

Du skulle måske oplyse, om mariannelund er i Danmark, Dakota eller den
Dominikanske republik

Fra : Herluf Holdt, 3140

Dato : 21-02-10 18:36

Gert Krabsen skrev:

> Du skulle måske oplyse, om mariannelund er i Danmark,
> Dakota eller den Dominikanske republik

Jeg var nysgerrig, så jeg fandt byen i Småland:

http://sv.wikipedia.org/wiki/Mariannelund

Der er en karamelfabrik, og der er en rokkesten, som
skulle være verdens største af slagsen. Og så er det
den by, Astrid Lindgren har gjort kendt med Emil fra
Lönneberga.

--
Herluf :·)

Fra : Ivar

Dato : 22-02-10 02:26

Herluf Holdt, 3140 skrev:

> Jeg var nysgerrig, så jeg fandt byen i Småland:

Det var den jeg tænke på først. Så vidt jeg husker, hejste Emil
Lille Ida op i flagstangen for at hun skulle kunne se til
Mariannelund.

Ivar Magnusson