Fisk
Fra : Peter Larsen

Dato : 19-02-10 16:44

Er der nogle torsk at fange på Øresunnd for tiden?????

Fra : Ukendt

Dato : 20-02-10 00:31

> Er der nogle torsk at fange på Øresunnd for tiden?????

Jeg tror det er bedst i selve vandet

--

mvh kimilar

Fra : Peter Larsen

Dato : 20-02-10 15:32

Du bed da på!!!!

Fra : Leif

Dato : 20-02-10 20:53

"Peter Larsen" <plarsen@privat.dk> skrev i meddelelsen
> Du bed da på!!!!
> "kimilar" <kimilar at gmail dot com> skrev i en meddelelse

Hvem af jer har så ikke hørt om is-fiskeri

Der ellers som en side-bemærkning, ikke er så heldig at udføre
alle steder. Dompappene, der tager turen ud fra Vejlefjordbroen
i disse tider, tænker ikke på, de ikke lander i vandet, men på isen.

Frygteligt svineri for redderne, der skal samle dem op igen

/Leif

Fra : 3140 Abildgaard

Dato : 24-02-10 01:14

Leif wrote:
> [...]
> i disse tider, tænker ikke på, de ikke lander i vandet, men på isen.
>
> Frygteligt svineri for redderne, der skal samle dem op igen

Jeg har haft fem nulture på tre måneder. Mine legekammerater har heller ikke
fanget noget. Vi fisker nord for Helsingør.

Fra : Morten

Dato : 24-02-10 12:12

"Peter Larsen" <plarsen@privat.dk> skrev i en meddelelse
> Er der nogle torsk at fange på Øresunnd for tiden?????

der er flere meldinger om fine torsk hvis man kan komme ud for is

http://www.smaabaadsklub.dk/forum/forum_indhold.asp?ID=11853&GBID=4&Page=1

Morten

Fra : 3140 Abildgaard

Dato : 25-02-10 10:48

Morten wrote:
> "Peter Larsen" <plarsen@privat.dk> skrev i en meddelelse
>>

> der er flere meldinger om fine torsk hvis man kan komme ud for is

> [...]

Afgang.