Aneark
Fra : KC

Dato : 17-02-10 23:08

Hejsa!

Et lille spm - Mangler et aneark - i word eller open office format - har
en masse i pdf. men de jo ikke til at skrive I

Er der en der har et i word - har forsøgt at lave et selv - men er ikke
så skarp til det..

Mvh

Kay-Verner

Fra : Henning Jensen

Dato : 18-02-10 01:14

On 17-02-2010 23:08, KC wrote:
> Et lille spm - Mangler et aneark - i word eller open office format - har
> en masse i pdf. men de jo ikke til at skrive I

Her er min hjemmelavede slægts og efterslægtstavle, som jeg selv bruger.
Det er i Excel, men ser også rimelig ud i OpenOffice.
Måske kan du rette det til, så også det passer dig.

http://dl.dropbox.com/u/2775481/Slaegtstavle.xls

Henning Jensen.

--
----------
Take time to laugh - it's the music of the soul.

Fra : Henning Jensen

Dato : 18-02-10 11:12

On 18-02-2010 01:14, Henning Jensen wrote:

Jeg har zip'et slægtstavlen, så man ikke umiddelbart kan skrive i den.

Så her er et nyt link. Download og ud-zip.

http://dl.dropbox.com/u/2775481/Slaegtstavle.zip

Henning Jensen.

--

Fra : KC