html-editor til Mac
Fra : Heine Svendsen

Dato : 17-02-10 22:00

Hej!

Jeg bruger MS Sharepoint Designer, men nu spørger en ven,
som har Mac, hvad der findes af gratis, gode html-editorer
til Mac?
Kan nogen komme med et godt bud?

--
Venligst - Heine B. Svendsen
Indigo 2, Vermundsgade 12, DK-8260 Viby, tel. 87341030

Fra : Wilstrup

Dato : 18-02-10 12:02

"Heine Svendsen" <hs@SletdettEindigo2.dk> skrev i meddelelsen
> Hej!
>
> Jeg bruger MS Sharepoint Designer, men nu spørger en ven, som har Mac,
> hvad der findes af gratis, gode html-editorer til Mac?
> Kan nogen komme med et godt bud?

Man kan jo synke så dybt som an anskaffe sig et "macværk" - Måske virker
FP til Mac? jeg har ikke undersøgt det, men det er da værd at prøve - ellers
måske sharepoint?

Fra : Jens Peter Karlsen

Dato : 18-02-10 13:34

Frontpage 1.0 kom til Mac, men ingen senere versioner er porteret til
Mac. I det hele taget findes der ikke rigtigt WYS. HTML værktøjer til
Mac. Hænger sikkert sammen med at der heller ikke findes en ordentlig
server til Mac. Folk der er så "uheldige" at have en Mac og ønsker at
udvikle til WEB plejer at installere Windows til formålet.

Regards Jens Peter Karlsen.

Fra : Jørgen Farum Jensen

Dato : 18-02-10 12:56

Heine Svendsen skrev:
> Hej!
>
> Jeg bruger MS Sharepoint Designer, men nu spørger en ven, som har Mac,
> hvad der findes af gratis, gode html-editorer til Mac?
> Kan nogen komme med et godt bud?

For længe længe siden hørte jeg om en Mac editor
der hed BBEdit eller BB edit. Men ellers er Mac-verdenen
jo lukket land for de fleste af os andre. Findes
der overhovedet noget der ligner sourceforge.net
til Mac?

Jørgen Farum Jensen
..