PHPgedvew giver pludselig problemer
Fra : Jesper

Dato : 17-02-10 20:37

Hej Gutter

Jeg ved at vi er ude i nørderierne, men here goes:

Har været rigtig glad for PHPgedview til at redigere mine
slægtsforskningsdata og synes at brugerfladen er lækker.
men...

Forleden da jeg ville ind igen, fik jeg en fejl der gør at jeg absolut ikke
kan komme ind. Den siger:

ERROR 2: get_class() expects parameter 1 to be object, integer given
0 Error occurred on in function get_class
1 called from line 589 of file DB.php in function isError
2 called from line 550 of file DB.php in function connect
3 called from line 94 of file functions.php in function check_db
4 called from line 653 of file session.php in function require_once
5 called from line 69 of file config.php in function require_once
6 called from line 28 of file index.php

Fatal error: Call to undefined function AddToLog() in
/customers/MINNETADRESSE/httpd.www/phpgedview/includes/functions.php on line
396

Det er fuldstændig volapyk for mig. Kan I give mig en retning på hvor jeg
skal begynde?
Mistænker noget SQLdatabaseværk. Jeg havde nemlig lavet en kopi af hele
directoryet. Da jeg byttede det korrupte ud med kopien var det stadig den
samme fejl.

Hvor går jeg hen herfra??

Jesper

Fra : "Jørgen F. Dorch"

Dato : 18-02-10 17:49

I en meddelelse sendt den 17-02-2010 20:37, skrev Jesper:
> [...]
> Mistænker noget SQLdatabaseværk. Jeg havde nemlig lavet en kopi af hele
> directoryet. Da jeg byttede det korrupte ud med kopien var det stadig den

Hej ...

Filen DB.php findes ikke længere i de sidste versioner af PGV og filen
functions.php er flyttet til mappen /includes/function/, Såh..., hvis
jeg var dig, ville jeg opgradere til seneste version (4.2.3) efter at
ha' taget backup af config.php og ./index/ indholdet og se om det ikke
hjalp.

Med venlig hilsen
Jørgen D.