E-Mail
webnoob 5265
Signaturadskiller i Windows Live Mail?
Fra : Hans Paulin (6310)

Dato : 17-02-10 01:38

Kan det passe at Windows Live Mail ikke kan fjerne en signatur via en
signaturadskiller?

Kan man hænge OE Quotefix på Windows Live Mail?

Har OE i forvejen hvis det skulle ha nogen betydning...

Hans
www.zofiaoghans.dk

Fra : Hans Paulin \(6310\)

Dato : 17-02-10 02:01

"Hans Paulin (6310)" <me@privacy.net> skrev i meddelelsen
> Kan det passe at Windows Live Mail ikke kan fjerne en signatur via en
> signaturadskiller?

....og kan det passe at programmet ikke har en rullemenu så man kan vælge
"Alle, ulæste osv." meddelser?

Fra : emjeppesen

Dato : 17-02-10 03:00

Hans Paulin (6310) skrev:

>...og kan det passe at programmet ikke har en rullemenu så man kan vælge
>"Alle, ulæste osv." meddelser?

Næh, du bestemmer da selv din menu.
Højreklik på et menupunkt og vælg værktøjslinje.

Hilsen emj

Fra : Hans Paulin \(6310\)

Dato : 17-02-10 08:19

"emjeppesen" <emj@> skrev i meddelelsen

> Næh, du bestemmer da selv din menu.
> Højreklik på et menupunkt og vælg værktøjslinje.

Tak for svar

Hvad forstår du ved "menupunkt"?

Fra : emjeppesen

Dato : 17-02-10 11:25

Hans Paulin (6310) skrev:

>"emjeppesen" <emj@> skrev i meddelelsen

>Tak for svar
>
>Hvad forstår du ved "menupunkt"?

Den stribe af valgmuligheder, der er i øverste menulinje selvfølgelig.
I min starter menulinjen med "Ny" - marker alle - Besvar Besvar alle
osv
Du kan vælge dine menuer i værktøjslinjen.
En rullemenu må du leve uden.

Hilsen emj

Fra : Lars Klintholm

Dato : 17-02-10 21:31

Den 17-02-2010 skrev Hans Paulin (6310):

> "emjeppesen" <emj@> skrev i meddelelsen

> Tak for svar

> Hvad forstår du ved "menupunkt"?

Det lyder som om du ikke kan se menuerne (Filer, Rediger, osv). Hvis
det er tilfældet, så tryk på Alt-tasten

Lars Klintholm

Fra : Hans Paulin (6310)

Dato : 17-02-10 23:05

Lars Klintholm udtrykte præcist:

> Det lyder som om du ikke kan se menuerne (Filer, Rediger, osv). Hvis det er
> tilfældet, så tryk på Alt-tasten

Jo, dét ka jeg nu godt - jeg ville bare gerne have det udspeciferet

Hans
www.zofiaoghans.dk

Fra : Hans Paulin (6310)

Dato : 17-02-10 23:18

Efter mange tanker skrev Hans Paulin (6310):
> Lars Klintholm udtrykte præcist:

> Jo, dét ka jeg nu godt - jeg ville bare gerne have det udspeciferet

*udspecificeret*

Hans
www.zofiaoghans.dk