G Mail problemer i Outlook 2007
Fra : Martin Bech

Dato : 16-02-10 16:47

Er det mon kun mig der har problemer med men Gmail ?
Den er sat op som POP3 i min outlook og har kørt fint i årevis.
Men nu får jeg en send og modtage fejl vedr mine log on koder.
Men de er de rigtige. Har prøvet at overskrive dem.
Og jeg kan sagtens logge på Google Gmail med samme koder.
Men måske har de skiftet porte eller hvad ved jeg.
Findes der en nem opsætnings guide på Dansk om konfigurationen til at få den
ind i Outlook 2007 ?

underligt nok kunne jeg ikke få forbindelse i går, men en enkelt gang under
en automatisk send/hent kørte den også GMail kontoen uden fejlmelding. Hvad
søren kan der være galt ?

Mvh M

Fra : Jens Jensen

Dato : 16-02-10 17:14

Martin Bech skrev den 16-02-2010 16:47:
> Findes der en nem opsætnings guide på Dansk om konfigurationen til at få
> den ind i Outlook 2007 ?

Googles egen vejledning:
http://mail.google.com/support/bin/answer.py?answer=86374

> underligt nok kunne jeg ikke få forbindelse i går, men en enkelt gang
> under en automatisk send/hent kørte den også GMail kontoen uden
> fejlmelding. Hvad søren kan der være galt ?

MÃ¥ske et midlertidigt problem hos Gmail. Jeg opdagede godt nok ingen
problemer i går, men måske ligger vores konti på forskellige servere.