gruppering mails i gmail
Fra : ...

Dato : 15-02-10 20:09

Hvordan får jeg gruppering af mails væk i gmail, jeg kan simpelthen ikke
finde noget i indstillinger.
Der skal være en indstilling der hedder "udvid alle", men kan ikke finde
den.

Fra : ...

Dato : 15-02-10 20:17

> Hvordan får jeg gruppering af mails væk i gmail, jeg kan simpelthen ikke
> finde noget i indstillinger.
> Der skal være en indstilling der hedder "udvid alle", men kan ikke finde
> den.

Fandt udvid alle, men det var heller ikke den.

Det jeg ønsker er at når jeg skriver sammen med A og hun sender mails så
kommer de ind en efter en og ikke sammen.
Og når B sender ønsker jeg dem også en og en og ikek samlet.

Fra : Jens Jensen

Dato : 16-02-10 11:53

.... skrev den 15-02-2010 20:17:
> Det jeg ønsker er at når jeg skriver sammen med A og hun sender mails så
> kommer de ind en efter en og ikke sammen.
> Og når B sender ønsker jeg dem også en og en og ikek samlet.

Jeg kan heller ikke finde det, så det kan man nok ikke. Du er nok nødt
til at bruge et mailprogram. Hvis du indstiller mailprogrammet til IMAP,
kan du skifte mellem Gmails webmail og mailprogrammet som du lyster, og
det du laver det ene sted, kan ses det andet sted.

Fra : Otto

Dato : 27-02-10 18:36

Er det ikke bare at oprette nogle etiketter?

Otto

Fra : ...

Dato : 03-03-10 07:59

> Er det ikke bare at oprette nogle etiketter?

Det hjælper ikke på at den gruppere mails i min indbakke.

Fra : Mcwm

Dato : 03-03-10 10:20

.... skrev:

> Det hjælper ikke på at den gruppere mails i min indbakke.

Så kan du arkivere dem og derefter lave opslag med de påførte etiketter..

Ellers er alternativet, at sætte fx Thunderbird op til at læse dine mail
med. Der vil du kunne gruppere i mapper, alt det du lyster, de vil dog
STADIG ligge i samme "orden" når du logger ind på web.

Venligst
Mcwm