Åbne et vindue(JFrame), når der klikkes på~
Fra : Mads Horndrup

Dato : 14-02-10 13:57

Hejsa.

Hvordan kan jeg lave et script der åbner et vindue(en JFrame) med
et billede i når der klikkes på noget med et bestemt data-tag?

Jeg ved nogenlunde hvordan jeg laver en JFrame, og giver den
settings, men helt præcist hvordan koden skal se ud, og hvor
koden skal placeres ved jeg ikke..

Mange tak
Mads

- Pædagogiske tutorials på dansk
- Kom godt i gang med koderne

Fra : Jørgen Farum Jensen

Dato : 14-02-10 15:46

Mads Horndrup skrev:
> [...]
>
> Jeg ved nogenlunde hvordan jeg laver en JFrame, og giver den
> settings, men helt præcist hvordan koden skal se ud, og hvor

Hvad er en JFrame?
En HTML frame eller en JavaScript
window.open ting?

Om det sidste har jeg skrevet artiklen:
http://webdesign101.dk/javascript/eksempel_6.php

Men det er metoder, som vist efterhånden
ikke bruges mere.

Jørgen Farum Jensen
..

Fra : Stig Johansen

Dato : 14-02-10 16:48

Jørgen Farum Jensen wrote:

> Men det er metoder, som vist efterhånden
> ikke bruges mere.

Bruges eller ikke bruges...
Man kan omformulere det til:
"Enhver med respekt for sikkerhed har disabled popup vinduer"
og dermed er det ubrugeligt (på non trusted sites).

Stig Johansen

Fra : Kerim Ellentoft

Dato : 14-02-10 18:04

Stig Johansen <wopr.dk@gmail.com> skrev :

>Man kan omformulere det til:
>"Enhver med respekt for sikkerhed har disabled popup vinduer"
>og dermed er det ubrugeligt (på non trusted sites).

Nu er det sådan, at de fleste, hvis ikke alle, popup-blokkere kun
stopper uønskede popup.

Dvs. at klikker man på et link på en side, som åbner i et
popupvindue, så forhindrer blokkerne ikke det.
--
Kerim
http://www.facebook.com/kerim.ellentoft