outlook sender !! men hvad ?
Fra : Is

Dato : 13-02-10 22:53

Hej

Ved ikke om det er rette gr, men jeg prøver.

jeg bruger outlook 2003, og den er sat så ved send og hent post,
hentes post fra alle de mailkontoer jeg har, men der sendes kun fra
min standard konto, som er hos TDC.

Hvad der er sket, ved jeg ikke, men ved hent og send, kan i bunden se
at den prøver at sende 2 ting, men sendingen mislykkes hvergang.
Hvis jeg har en "rigtig" mail, så bliver den sendt
min udbakker er tom, så jeg kan ikke finde ud af hvad det er der
forsøges sendt.

hvad gør jeg ?????

fejlmeddelsen er:

Opgaven 'TDC - sender' rapporterede en fejl (0x800CCC0F) :
'Forbindelsen til serveren blev afbrudt. Hvis problemet fortsætter,
skal du kontakte serveradministratoren eller internetudbyderen.
Serveren svarede: ??0 5.1.0 no smart hosting here, see
http://postmaster.tdc.dk/publish.php?id=23414'

Erik Isager

Fra : Ukendt

Dato : 14-02-10 16:38

Is wrote:

> (0x800CCC0F) :

Prøv at sætte den fejlkode ind i google uden paranteser
og du vil finde løsningen

Fra : Is

Dato : 14-02-10 21:25

<Just> skrev i en meddelelse

> Prøv at sætte den fejlkode ind i google uden paranteser
> og du vil finde løsningen

tja der er mange muligheder - men jeg kan ikke finde den der hjælper
mig

mvh Erik

Fra : CC

Dato : 14-02-10 22:11

"Is" skrev i meddelelsen
> [...]
> skal du kontakte serveradministratoren eller internetudbyderen.
> Serveren svarede: ??0 5.1.0 no smart hosting here, see

Har du noget liggende i mappen "uønsket email" - der laver ballade.
Slet/flyt så mappen er tom.
Prøv Outlooks reperationsværktøj til Outlook/Office
Tjek din opsætning af mail konti igennem.Tjek specielt om fluebenene står de
rigtige steder.
Logon via webmail til de forskellige konti (altså udenom Outlook) og tjek
at der ikke ligger noget "snavs" på serverne.

Giver dette ikke resultat, så slet alle andre end TDC mail opsætningen for
send og modtag.
Virker dette/du finder fejlen, så sæt efterfølgende adresse opsætninger op,
en af gangen og test dem grundigt igennem inden du går til næste opsætning

Fra : Is

Dato : 15-02-10 22:11

"CC" <CC@mail.dk> skrev i en meddelelse

> [...]
> Slet/flyt så mappen er tom.

mappen er tom.

> Prøv Outlooks reperationsværktøj til Outlook/Office

er det scanpst.exe du mener ???

> Tjek din opsætning af mail konti igennem.Tjek specielt om fluebenene
står de
> rigtige steder.

jeg kan jo godt hente og sende al anden post/mail. det er kun disse
ukendte der ikke kan sendes.

ved ikke hvorfor, men de sidste dage har det været 2 der ikke kunne
sendes - nu er det blevet til 3 stk

> Logon via webmail til de forskellige konti (altså udenom Outlook)
og tjek
> at der ikke ligger noget "snavs" på serverne.

hvad mener du med snavs

> [...]
opsætninger op,
> en af gangen og test dem grundigt igennem inden du går til næste

jeg har en gang tidligere haft et lignende problem. det var en mail
der kom til en anden konto end min standard, der kom jeg til at sige
ja til at sende en kvitering. den kunne ikke sendes, og jeg kunne ikke
slette opgaven.

da ændrede jeg så den konto den var sendt til blev standard, så kunne
den sendes. men det virker ikke denne gang.

skal jeg lige sige at det er outlook 2003 ?

mvh Erik

Fra : Is

Dato : 16-02-10 18:19

> jeg kan jo godt hente og sende al anden post/mail. det er kun disse
> ukendte der ikke kan sendes.
>
> ved ikke hvorfor, men de sidste dage har det været 2 der ikke kunne
> sendes - nu er det blevet til 3 stk

Ved ikke hvad der er sket - tilsyneladende er fejlen forsvundet af sig
selv

tak for input.

mvh Erik