Andet multimedie
bentjuul 3670
Video optaget på højkant
Fra : Dan Andersen

Dato : 10-02-10 16:55

Jeg har optaget fire film i højkantformat med min mobiltelefon. Hvorledes
kan jeg sikre mig, at disse film bliver vist på højkant på min og andres PC?
De bliver lagt på en hjemmeside, så de skulle gerne downloades derfra og
vises "rigtigt"

Fra : Rado

Dato : 10-02-10 18:42

On Wed, 10 Feb 2010 16:54:39 +0100, "Dan Andersen" <dan@dbamott.dk>
wrote:

> [...]
>De bliver lagt på en hjemmeside, så de skulle gerne downloades derfra og

VirtualDub har et Rotate filter der kan vende den 90 grader

http://www.virtualdub.org

--
Rado

Demokrati: To ulve og et får der stemmer om
hvad de skal have til middag...

Fra : Dan Andersen

Dato : 10-02-10 19:39

"Rado" <rado@fjernpost1.tele.dk> skrev i meddelelsen

> [...]
>

> --
> Rado
>
> Demokrati: To ulve og et får der stemmer om

Takker, men mine videoer ligger i mpg4 og det kan det foreslåede program
ikke genkende

Fra : Dan Andersen

Dato : 10-02-10 20:46

> [...]
>

> --
> Rado
>
> Demokrati: To ulve og et får der stemmer om

Hvilket freewareprogram kan konvertere fra MPG¤ til AVI? Har ledt via
Google, men har ikke fundet noget godt prg. Så er der nogen med en god
anbefaling?

Fra : Infinity

Dato : 10-02-10 21:13

"Dan Andersen" <dan@dbamott.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> PC? De bliver lagt på en hjemmeside, så de skulle gerne downloades derfra

Prøv i dk.edb.videoredigering

--
/Infinity

Fra : Dan Andersen

Dato : 10-02-10 21:52

Fra : Ukendt

Dato : 22-02-10 19:29

> [...]
> PC? De bliver lagt på en hjemmeside, så de skulle gerne downloades derfra

X2X Free Video Flip and Rotate
http://x2xsoft.com/productlist/fliprotate.html