docx
Fra : Mort1s1

Dato : 10-02-10 13:38

Jeg har netop modtaget en mail med to vedhæftede filer - den ene er et doc
dokument, den anden er et docx dokument - hvad er forskellen på doc og docx
dokumenter?

Mort1s1

Fra : j.val

Dato : 10-02-10 13:51

"Mort1s1" <mortensensfjern@fjernmail.dk> wrote in message
> Jeg har netop modtaget en mail med to vedhæftede filer - den ene er et doc
> dokument, den anden er et docx dokument - hvad er forskellen på doc og
> docx dokumenter?
>
> Mort1s1
Doc kan være lavet i Word 2007 eller tidligere version.
Docx er lavet i Word 2007

Fra : Hans Chr. M. Anderse~

Dato : 10-02-10 16:45

"Mort1s1" <mortensensfjern@fjernmail.dk> skrev i en meddelelse
> Jeg har netop modtaget en mail med to vedhæftede filer - den ene er et doc
> dokument, den anden er et docx dokument - hvad er forskellen på doc og
> docx dokumenter?
>
> Mort1s1

download dette her fra Microsoft
http://www.microsoft.com/downloads/details.aspx?displaylang=da&FamilyID=941b3470-3ae9-4aee-8f43-c6bb74cd1466
så kan du åbne og gemme i alle versioner.

m v h
HC