Glemt adgangkode i gmail
Fra : BOX

Dato : 10-02-10 00:49

Hvad gør man lige når man har glemt sin adgangskode i gmail, og man oplyser
gmail om det, så skriver de, efter at man har indtastet de skæve ord at de
vil nu sende adgangskoden til den her gmail, som man har glemt koden i.

D.v.s at man kan jo aldrig komme til at se den kode de sender tilbage.

Hvad gør man lige ??????

P.fht

BOX

Fra : Jens Jensen

Dato : 10-02-10 01:34

BOX skrev den 10-02-2010 00:49:
> Hvad gør man lige ??????

Da du oprettede kontoen fik du nok en mail med en kode i til den slags
situationer. Check om du fx har en udskrift af den mail.

Fra : BOX

Dato : 10-02-10 14:05

"Jens Jensen" <a@a.invalid> skrev i en meddelelse

> Da du oprettede kontoen fik du nok en mail med en kode i til den slags
> situationer. Check om du fx har en udskrift af den mail.

Nej det er netop det jeg ikke har, for jeg har måtte om-installere min
puter, så derfor staår jeg på herrens mark, den var blevet oprettet før man
kunne skrive en alternativ mail-adr.

Jeg håber der er et lyst hovede.

BOX

Fra : Jens Jensen

Dato : 10-02-10 14:41

Gmail har gemt IP-adresserne for de seneste logins:
http://mail.google.com/support/bin/answer.py?ctx=gmail&answer=45938&hl=da.
Det kan du måske bruge.

Fra : BOX

Dato : 10-02-10 18:12

> Gmail har gemt IP-adresserne for de seneste logins:
> http://mail.google.com/support/bin/answer.py?ctx=gmail&answer=45938&hl=da.
> Det kan du måske bruge.

Jeg beklager, jeg kom ikke viderer, men tak for muligheden.

BOX

Fra : Jens Jensen

Dato : 10-02-10 19:25

BOX skrev den 10-02-2010 18:12:
> "Jens Jensen"<a@a.invalid> skrev i en meddelelse
>
> Jeg beklager, jeg kom ikke viderer, men tak for muligheden.

Jeg forestiller mig, at du kan få en oversigt fra din internetudbyder,
som fortæller, hvilke IP-adresser du har haft i bestemte tidsrum, og
derefter viser den til Gmail som dokumentation for, at det er dig, som
har været loggget ind.

Fra : JE

Dato : 12-02-10 00:22

On 10-02-2010 00:49, BOX wrote:
> [...]
> vil nu sende adgangskoden til den her gmail, som man har glemt koden i.
>
> D.v.s at man kan jo aldrig komme til at se den kode de sender tilbage.

Hvad med dit kontrolspørgsmål evt ?