der popper noget op
Fra : lappen@youmail.dk

Dato : 08-02-10 23:57

Hej søde gruppe

en gang i mellem kommer der en besked på min computer

program prs cpl vil du tillade dette program adgang....

Det ligger i system 32 et eller andet når jeg kigger på detaljer

Er der en levende sjæl der har en ide om hvad det er... indtil nu har
jeg klikke afvis... men hva kan der mon ske hvis jeg klikker
tillad.... Jeg har scannet computeren med F secure og den fandt ingen
virus...

Fra : Bjarke Andersen

Dato : 09-02-10 08:00

lappen@youmail.dk crashed Echelon writing news:fbc6d39d-1b15-4652-bde6-
3367495613e8@i42g2000yqd.googlegroups.com:

> en gang i mellem kommer der en besked på min computer
>
> program prs cpl vil du tillade dette program adgang....

Klassisk eksempel på manglende detaljer. Du må enten skrive den præcise
besked, eller komme med et skærm dump hvis man skal forstå det fuldt ud.

> Det ligger i system 32 et eller andet når jeg kigger på detaljer

Et eller andet folderen er meget farlig. Igen præcision.

> [...]
> jeg klikke afvis... men hva kan der mon ske hvis jeg klikker
> tillad.... Jeg har scannet computeren med F secure og den fandt ingen

Hvis du klikker tillad giver du programmet adgang til at køre.

--
Bjarke Andersen

Fra : Mads Aggerholm

Dato : 10-02-10 18:40

<lappen@youmail.dk> skrev i meddelelsen
> [...]
> jeg klikke afvis... men hva kan der mon ske hvis jeg klikker
> tillad.... Jeg har scannet computeren med F secure og den fandt ingen

Det er en god idé at google de programmer der får computeren til at gøre
sådan.

Hvis du gør det med "prs cpl" får du dette link som første hit:

http://www.fileinspect.com/fileinfo/werconcpl-dll/

Lader til at være noget microsoft-noget, og det burde som hovedregel være
OK, men det gør ikke noget at checke et par hits mere.