Bestemme hvad der vises, når Windows Live ~
Fra : Søren Blom

Dato : 04-02-10 23:54

I Windows 7 har jeg valgt at bruge Windows Live mail til news læsning. når
jeg åbner programmet, så åbner det op i mail delen, hvordan gør jeg og kan
det overhoved lade sig gøre, at programmet åbner op på min news konto?

--
Venlig Hilsen

Søren Blom

At rydde op efter børne imens de vokser op, er som at skovle sne, imens det
stadig sneer

Fra : Jan Vestergaard

Dato : 05-02-10 11:18

> [...]
>når jeg åbner programmet, så åbner det op i mail delen, hvordan gør jeg
>og kan det overhoved lade sig gøre, at programmet åbner op på min news

Nu har jeg ikke lige en Win7 i nærheden, men du skulle kunne gøre det
nogenlunde på samme måde som med OE ved at tilføje /news eller
/newsonly:

http://www.google.dk/search?hl=da&source=hp&q=live+mail+newsonly&btnG=Google-søgning&meta=&aq=f&oq=

Jan

--