Svær tydning
Fra : FIEL

Dato : 04-02-10 17:26

Hej gruppe

Kan nogen hjælpe mig med at tyde forældre- og bemærkningsrubikken i
kirkebogen for min oldemor Cæcilie Knudsdatter f. 27/7 1845 i Hjørring amt,
Venneberg sogn, opslag nr. 63, placering nr. 11.

Det er sørme svært at læse skrift

mvh/ Leif Blindbæk

Fra : Flemming Aasklint

Dato : 04-02-10 18:23

FIEL skrev 04-02-2010 17:25:
> [...]
> kirkebogen for min oldemor Cæcilie Knudsdatter f. 27/7 1845 i Hjørring amt,
> Venneberg sogn, opslag nr. 63, placering nr. 11.

Hej

Moderen ugifte Karen Madsdatter
i Haugaard,opholdt sig 10 Maaneder
før Nedkomsten i Hjørring,udlagt
Barnefader Ungkarl Knud Jensen
i Hjørring.

Anmærkning: Moderen, som nu er ægteviet
til Barnets Fader,introduceret samme dag.

--
mvh.
Flemming Aasklint

Fra : FIEL

Dato : 04-02-10 18:39

1.000 tak Flemming. Utroligt at du kunne tyde det.
mvh/leif B.