Hvilket mailprogram?
Fra : Kate

Dato : 03-02-10 15:32

Jeg har lige fået ny maskine med Win7. Her er intet mailprogram, men
man skal tilmelde sig på Window Live Mail. Kan godt være jeg er sart,
men jeg gider ikke "services" som mener jeg skal angive størrelsen på
min sko og farven på mine underhylere for at få lov at bruge deres
l...!
Hvilket mailprogram kan i anbefale istedet?

--
Kate

gerne ældre.

Fra : jopa

Dato : 03-02-10 15:50

Kate skrev:
> [...]
> l...!
> Hvilket mailprogram kan i anbefale istedet?

Thunderbird.
http://www.mozilla-europe.org/da/products/thunderbird/2.0.0.23/releasenotes/#download

--
Mvh. John Paulsen

www.jp-web.dk

Fra : Kate

Dato : 03-02-10 16:32

jopa <admin@jp-web.invalid> wrote in

> Thunderbird.
> http://www.mozilla-europe.org/da/products/thunderbird/2.0.0.23/rele
> asenotes/#download

Tak, den vil jeg kigge på. Den kan vel ikke importere mail fra min OE6,
vel?

--
Kate

gerne ældre.

Fra : Jens Jensen

Dato : 03-02-10 16:47

Kate skrev den 03-02-2010 16:32:
> Tak, den vil jeg kigge på. Den kan vel ikke importere mail fra min OE6,
> vel?

Jo, hvis du installerer på samme maskine som den, der kører OE. Få den først til at virke på den maskine. Derefter kan det hele flyttes til en anden.
http://forum.mozilladanmark.dk/viewtopic.php?f=2&t=6906

Fra : Kate

Dato : 03-02-10 18:08

Jens Jensen <a@a.invalid> wrote in

> Jo, hvis du installerer på samme maskine som den, der kører OE.
> Få den først til at virke på den maskine. Derefter kan det hele
> [...]

Tak. Det må jeg så gøre.

--
Kate

gerne ældre.

Fra : jopa

Dato : 03-02-10 17:54

Den 03-02-2010 16:32, Kate skrev:
> jopa<admin@jp-web.invalid> wrote in

> Tak, den vil jeg kigge på. Den kan vel ikke importere mail fra min OE6,
> vel?

Øhmmm I dont know

Jeg importerede mine gamle mails til MS Outlook så jeg skifter mellem de
2 progs

--
Mvh. John Paulsen

www.jp-web.dk

Fra : Per H

Dato : 03-02-10 19:59

On Wed, 03 Feb 2010 15:49:36 +0100, jopa <admin@jp-web.invalid> wrote:

>Thunderbird.

Ja hvad ellers

Har prøvet meget andet, men er altid faldet tilbage til patten

per

Fra : Kim Ludvigsen

Dato : 04-02-10 04:39

Den 03-02-2010 21:49, jopa skrev:

> Thunderbird.
> http://www.mozilla-europe.org/da/products/thunderbird/2.0.0.23/releasenotes/#download

Eller endnu bedre, Thunderbird 3.01:
http://mozilladanmark.dk/produkter/thunderbird/

--
Mvh. Kim Ludvigsen
Omfattende brugerguide for begyndere til Ubuntu Linux:

Fra : Kerim Ellentoft

Dato : 03-02-10 15:51

Kate <doughnut@oliwer.invalid> skrev :

>Jeg har lige fået ny maskine med Win7. Her er intet mailprogram, men
>man skal tilmelde sig på Window Live Mail.

Hvad mener du med, at man skal tilmelde sig?

Du skal da bare opgive dine kontooplysninger fra den mailserver,
du ønsker at bruge.

Det skal man da i alle mailprogrammer, ellers bliver det da lidt
svært at bruge det.

Hvis de vil ha' dig til at oprette en livekonto, så kan du da
bare lade være.
--
Kerim
http://www.facebook.com/kerim.ellentoft

Fra : Kate

Dato : 03-02-10 16:31

Kerim Ellentoft <kerim@mail.tele.invalid> wrote in

> Hvad mener du med, at man skal tilmelde sig?

Signup oversætter jeg til tilmelding.

> Du skal da bare opgive dine kontooplysninger fra den mailserver,
> du ønsker at bruge.

Øh nej. Man kan godt angive den email man har i forvejen, men du
opretter så en konto hos dem i den konto. Men du kan ikke lave et sign
up uden at angive de ting de ønsker at vide. Det kan godt være det bare
er mig der er sart, men jeg kan ikke se hvad et "mailprogram" skal
kende min alder og bopæl for. De mennesker jeg mailer ved det om mig de
skal vide.
Hvis du kan tilmelde dig Live Mail uden at angive de ting, så fortæl
mig endelig hvordan.

--
Kate

gerne ældre.

Fra : Kerim Ellentoft

Dato : 03-02-10 18:19

Kate <doughnut@oliwer.invalid> skrev :

>Hvis du kan tilmelde dig Live Mail uden at angive de ting, så fortæl
>mig endelig hvordan.

Det kan da godt være, at jeg var lidt naiv.

Gik ud fra
http://help.live.com/help.aspx?mkt=da-dk&project=WL_Mailv3&querytype=&query=
»Behøv jeg logge...«.

Fra : N/A

Dato : 03-02-10 16:31

Fra : Bertel Lund Hansen

Dato : 03-02-10 16:31

/John skrev:

> "Sylpheed adopts 3-paned display similar to the popular e-mail clients for
> Windows such as Outlook Express":

Programmet tvinger en til at angive et brugernavn og en
adgangskode. Derfor kan man ikke bruge det ved en udbyder der
spærrer for brug af fremmed mailserver til afsendelse.

Geeksiden er i øvrigt temmelig brugeruvenlig. Her er direkte link
til programmets hjemmeside:

   http://sylpheed.sraoss.jp/en/

--
Bertel

Fra : Preben

Dato : 03-02-10 16:47

Den 03.02.2010 kl. 15:31 skrev Kate <doughnut@oliwer.invalid>:

> [...]
> l...!
> Hvilket mailprogram kan i anbefale istedet?

Prøv Opera 10.10
http://www.opera.com/browser/download/
Så har du også en glimrende browser.

--
mvh/Preben

Fra : Carl Drud

Dato : 03-02-10 18:36

Kate <doughnut@oliwer.invalid> writes:

> Hvis du kan tilmelde dig Live Mail uden at angive de ting, så fortæl
> mig endelig hvordan.

http://download.live.com/

Der kan du downloade Windows Live Mail.

Microsoft "gamle" web mail Hotmail hedder så vidt ved live mail, så mon
ikke det er der du er landet.

--
Carl

Fra : Kate

Dato : 08-02-10 22:21

Carl Drud <carl.drud@gmx.com> wrote in

> http://download.live.com/
>
> Der kan du downloade Windows Live Mail.
>
> Microsoft "gamle" web mail Hotmail hedder så vidt ved live mail,
> så mon ikke det er der du er landet.

Okay, det skal jeg ikke kunne udelukke.
Nu ser jeg lige om jeg kan få Thunderbird til at køre (hvis ellers jeg
finder mit password)

--
Kate

gerne ældre.

Fra : jos

Dato : 03-02-10 20:49

Kate wrote:
> [...]
> l...!
> Hvilket mailprogram kan i anbefale istedet?

som personlig mail?
gMail -gMail - gMail

finn

Fra : Per H