Kan det passe
Fra : pm

Dato : 03-02-10 00:04

at jeg ikke får alle mine mails ??? Ved de er afsendt til mig, men de dukker
ikke op

at en mail i indbakken kan forsvinde af sig selv ???

Win7 og winmails

pm

Fra : Max

Dato : 03-02-10 00:06

Hej pm

> at jeg ikke får alle mine mails ??? Ved de er afsendt til mig, men de
> dukker ikke op

Ja, det kan sagtens passe, en masse mail forsvinder i spam
filtre undervejs.

> at en mail i indbakken kan forsvinde af sig selv ???

Ikke normalt.

--
Mvh Max

Fra : pm

Dato : 03-02-10 09:12

> Hej pm

> Ja, det kan sagtens passe, en masse mail forsvinder i spam
> filtre undervejs.

Og er der en løsning på det ???

pm

Fra : Max

Dato : 03-02-10 09:22

Hej pm

> Og er der en løsning på det ???

Nu er der sikkert også andre måder mail kan forsvinde på.
Men angående spamfiltre kan man ofte sikre sig at ens
mail ikke opsnappes af disse ved at følge nogle simple regler.
F.eks. den exchange mailserver jeg kender til, ja den
acceptere ofte ikke:

Mails uden subject

Mails hvor der kun er vedhæftet en fil eller billede

Mails hvor der er meget lidt tekst

Mails der består af indsat grafik

og mange andre regler der ikke lige er til at gennemskue,
men som normalt heller ikke rammer almindelig trafik.

--
Mvh Max

Fra : KentBM

Dato : 03-02-10 13:24

Den 03/02/10 00.03, pm skrev:
> at jeg ikke får alle mine mails ??? Ved de er afsendt til mig, men de
> dukker ikke op
>
> at en mail i indbakken kan forsvinde af sig selv ???
>
> Win7 og winmails
Du kan også prøve, hvis du ikke allerede har gjort dette, at se i øvrige
mapper. Junk, spam, hvad navnet nu kan være, mapper som du normalt ikke
ser i. Måske ligger nogen af de forsvundne der?

--

Kent