Backup program
Fra : Dan Andersen

Dato : 02-02-10 19:38

Er der nogen der ved hvilket backup program der ligger på Western Digital My
Book Home Edition eksterne harddisk?

Fra : Kent Friis

Dato : 02-02-10 19:45

Den Tue, 2 Feb 2010 19:37:56 +0100 skrev Dan Andersen:
> Er der nogen der ved hvilket backup program der ligger på Western Digital My
> Book Home Edition eksterne harddisk?

Hvorfor?

Hvis du har en, så kig da selv efter.

Hvis du overvejer at købe en, så lad være med at gøre programmet til
en afgørende faktor. Det at tage backup af en enkelt PC er ikke den
store videnskab, og der kan downloades programmer gratis der kan
gøre det.

(Jeg ved det ikke, det er ellers højst sandsynligt sådan en jeg
har (der står WD på den, og "My Book" lyder bekendt), men den slags
programmer har jeg naturligvis fjernet inden Windows skulle finde på
at lave en autorun).

Mvh
Kent
--
"The Brothers are History"

Fra : Dan Andersen

Dato : 02-02-10 21:54

"Kent Friis" <nospam@nospam.invalid> skrev i meddelelsen

> [...]
> har (der står WD på den, og "My Book" lyder bekendt), men den slags
> programmer har jeg naturligvis fjernet inden Windows skulle finde på

Hvis jeg havde enheden havde jeg nok ikke spurgt! det var en forespørgsel
fra en bekendt, der spurgte til råds.

Fra : Kurt B. Andersen

Dato : 02-02-10 21:14

"Dan Andersen" <dan@dbamott.dk> skrev i meddelelsen
> Er der nogen der ved hvilket backup program der ligger på Western Digital
> My Book Home Edition eksterne harddisk?

Så vidt jeg kan se på deres hjemmeside, bruges der et program som hedder
WD Anywhere backup.

Kurt

Fra : Søren Blom

Dato : 05-02-10 01:08

"Kurt B. Andersen" <kurtanospam@privat.dk> skrev

> Så vidt jeg kan se på deres hjemmeside, bruges der et program som hedder
> WD Anywhere backup.

og det er ikke vær at bruge.

Har selv ind til flere WD ekstren diske, hvor programmet lægger på, men jeg
syndes de er så indviklede at bruge, at det er så langt nemmere at
indarbejde nogen rutiner og så lave backup ved træk og slip, men sådan er vi
heldigvis så forskellige.

--
Venlig Hilsen

Søren Blom

At rydde op efter børene imens de vokser op, er som at skovle sne, imens det
stadig sneer