Andet multimedie
bentjuul 3670
adobe photoshop
Fra : Jørgen

Dato : 02-02-10 15:38

adobe photoshop driler mig når jeg åbner et billede og vil bruge væktøjerne,
vises der en hånden, kan ikke bruge pensler, blyanter .m.
m. hvad kan det skyldes

JpB

Fra : N Dude

Dato : 03-02-10 10:04

Jørgen wrote.:

> adobe photoshop driler mig når jeg åbner et billede og vil bruge
> væktøjerne, vises der en hånden, kan ikke bruge pensler, blyanter .m.
> m. hvad kan det skyldes

Dårligt crack...

Fra : Morten Lind

Dato : 03-02-10 14:49

N Dude <invalid@invalid.invalid> wrote:

> Dårligt crack...

Er crack ikke noget, man ryger i Amerika?

M.

Fra : Hans Chr. M. Anderse~

Dato : 04-02-10 19:29

"Jørgen" <ozxxxx@xxxxx.dk> skrev i en meddelelse
> adobe photoshop driler mig når jeg åbner et billede og vil bruge
> væktøjerne, vises der en hånden, kan ikke bruge pensler, blyanter .m.
> m. hvad kan det skyldes
>
> JpB

Nulstil/slet preferencefilen

VH
HC

Fra : Steen

Dato : 14-02-10 22:49

> [...]
> adobe photoshop driler mig når jeg åbner et billede og vil bruge
> væktøjerne, vises der en hånden, kan ikke bruge pensler, blyanter .m.

- Luk photoshop
- hold shift+ctrl+alt nede på samme tid
- åben photo shop mens du holder de 3 taster nede

Hvis det ikke hjælper:

- genstart din maskine
- start photoshop

Hvis det heller ikke hjælper: