FlashVars og AS3
Fra : Poul Jensen

Dato : 31-01-10 07:04

Hej NG,

Jeg er ved at bygge en app, som skal have nogle vars fra en php fil
når app'en starter. Jeg har ledt og fundet en masse eksempler på, at
folk bruger FlashVars. Problemet er dog, at når jeg forsøger at bruge
eksemplerne sker der intet.

Jeg bruger følgende as3 code:

myText.text = root.loaderInfo.parameters.myVar;

Meget simpelt, men burde virke til test-formål.

I min html fil (igen for at teste) har jeg tilføjet følgende:

Under <object>: <param name="FlashVars" value="myVar=Test" />

Under <embed>: FlashVars="myVar=Test"

Er det ligegyldigt hvor i object og embed tags at disse linjer
placeres?

Er der evt. en der har en ide til, hvad jeg gør forkert?

Er der andre muligheder for, at parse vars til en swf at runtime?

Er der nogen der har et par eksempel filer jeg kan få og kigge i.
Nogen der er testet og virker?

Håber der er nogen der kan hjælpe. Har deadline på projektet i
morgen. :-/

MVH
Poul