Slå automatiske links fra
Fra : Lasse Hedegaard

Dato : 30-01-10 12:02

Hej

Jeg vil gerne slå funktionen fra, der automatisk understreger og
skifter farve på links og mailadresser. Det gælder primært Word, men
også gerne Excel.

Om jeg forstår, hvorfor programmerne synes, at de skal bestemme
hvordan formatteringen på links og mailadresser skal være.

Venligst,
Lasse Hedegaard

Fra : Jørgen Nielsen

Dato : 30-01-10 22:24

Lasse Hedegaard forklarede den 30-01-2010:
> Jeg vil gerne slå funktionen fra, der automatisk understreger og
> skifter farve på links og mailadresser. Det gælder primært Word, men
> også gerne Excel.

I Word 2003
Funktioner, Indstillinger for Autokorrektur..., Fanebladet "Autoformat
under skrivning", fjern flueben ved "Internet- og netværksstier med
hyperlinks".

--
-- Mvh. Jørgen
[e-mail address is valid]

Fra : Lasse Hedegaard

Dato : 30-01-10 15:08

On 30 Jan., 22:24, Jørgen Nielsen <nospam...@get2net.dk> wrote:
> I Word 2003
> Funktioner, Indstillinger for Autokorrektur..., Fanebladet "Autoformat
> under skrivning", fjern flueben ved "Internet- og netværksstier med
> hyperlinks".

Jeg bruger Word 2008 til Mac, men fandt det - tak. På arbejdet står
den på Word 2007 til PC, men der finder jeg det da nok også.

Hvis jeg nu vil lave en skabelon som andre kan bruge, og denne
skabelon ikke skal formatere links og mailadresser - hvordan gør jeg
så dette?

Venligst,
Lasse Hedegaard

Fra : jos

Dato : 31-01-10 11:42

Lasse Hedegaard wrote:

> [...]
>
> Hvis jeg nu vil lave en skabelon som andre kan bruge, og denne
> skabelon ikke skal formatere links og mailadresser - hvordan gør jeg

gemmer dit tomme dokument som "skabelon" !
finn

Fra : Lasse Hedegaard

Dato : 07-02-10 01:54

On 31 Jan., 11:42, "jos" <j...@her.dk> wrote:

> gemmer dit tomme dokument som "skabelon"  !
> finn

Hej Finn

Det er ikke en løsning der virker. Indstillinger af den slags kommer
ikke med i skabeloner, men er bestemt fra maskine til maskine.

Venligst,
Lasse Hedegaard

Fra : Lasse Hedegaard

Dato : 09-02-10 13:17

On 7 Feb., 09:54, Lasse Hedegaard <la...@nospam.dk> wrote:
> Det er ikke en løsning der virker. Indstillinger af den slags kommer
> ikke med i skabeloner, men er bestemt fra maskine til maskine.

Løsningen er her: I skabelonen skal man ændre typografien "hyperlink",
så den blot er mage til "normal". Hyperlinket laves stadigvæk, men det
er ikke til at se.

Venligst,
Lasse Hedegaard