win live mail 2009
Fra : Søren Poulsen

Dato : 28-01-10 15:44

hej er der nogen der forklare mig hvordan jeg indstiller windows live mail
2009
mit problem er at jeg har flere pcer med samme mail konto på
hvis jeg henter mail på min bærebare med med win 7 og win live mail og
senere bruger den stationære pc
får jeg de samme mails igen hvordan kommer man over det problem?
altså kun at få mailsene 1 gang
Mvh søren

Fra : Åge Halldorsson

Dato : 28-01-10 18:11

"Søren Poulsen" <smeden36@mail.dk> skrev i meddelelsen
> [...]
> senere bruger den stationære pc
> får jeg de samme mails igen hvordan kommer man over det problem?

Det gør du ved ganske enkelt ved at vælge at du kun vil have mailsene een
gang. Du må have valgt at du vil have dem 2 gange, for det er noget du selv
bestemmer. Jeg har bedt om at få mine mails 2 gange. Det synes jeg er rart,
hvis man nu åbner en mail på mobiltelefonen og der står noget man gerne lige
vil kigge nærmere på og der er måske nogle links. Så er det da træls at
mailsen er væk fra den stationære computer, synes jeg.
Nå, men du vil jo have det sådan, at du kun får mailsene een gang.

OK , du skal gøre følgende:

Klik Funktioner
Klik Konti
"marker din konti"
Klik Egenskaber
Klik Avanceret

Under LEVERING fjerne du fluebenet ud for "Gem en kopi af meddelelser på
serveren"

Hilsen Åge

Fra : søren

Dato : 28-01-10 20:29

meddelelsen news:4b61c52d$0$56788$edfadb0f@dtext02.news.tele.dk...

> [...]
> Klik Egenskaber
> Klik Avanceret
>
> Under LEVERING fjerne du fluebenet ud for "Gem en kopi af meddelelser på

mange tak det skal lige prøves
Mvh. Søren

Fra : Leif Neland

Dato : 28-01-10 20:43

Den 28-01-2010 15:44, Søren Poulsen skrev:
> [...]
> senere bruger den stationære pc
> får jeg de samme mails igen hvordan kommer man over det problem?

Om muligt, så brug IMAP i stedet for POP3.

Så har du brevene begge (alle steder), men det er markeret, hvilke der
er læst.

Og sletter du et sted, forsvinder de alle steder.

Leif

Fra : Jens Jensen

Dato : 28-01-10 21:01

Leif Neland skrev, on 28-01-2010 20:43:
> Om muligt, så brug IMAP i stedet for POP3.

TDC har ikke IMAP

Fra : Leif Neland

Dato : 28-01-10 23:11

Den 28-01-2010 21:01, Jens Jensen skrev:

> TDC har ikke IMAP

Ã…h, hvor simpelt.