Andet multimedie
bentjuul 3670
Download af film fra nettet
Fra : Dan Andersen

Dato : 28-01-10 12:54

Hvorledes kan jeg gemme disse udsendelser på min PC? RealPlayer duer ikke -
der kommer ikke nogen download fane til syne..

Fra : emjeppesen

Dato : 28-01-10 13:49

Dan Andersen skrev:

>Hvorledes kan jeg gemme disse udsendelser på min PC? RealPlayer duer ikke -
>der kommer ikke nogen download fane til syne..

Hvilke film?
Skal vi gætte gåder ?
Hvor ligger de film? Netter er et vidt begreb.
Hilsen emj

Fra : Dan Andersen

Dato : 28-01-10 17:18

"emjeppesen" <emj@> skrev i meddelelsen

> Hvilke film?
> Skal vi gætte gåder ?
> Hvor ligger de film? Netter er et vidt begreb.
> Hilsen emj

Sorry... jeg glemte lige linket:

http://www.swr.de/eisenbahn-romantik/-/id=98578/uodus4/index.html

Fra : emjeppesen

Dato : 28-01-10 18:30

Dan Andersen skrev:

>Sorry... jeg glemte lige linket:
>
>http://www.swr.de/eisenbahn-romantik/-/id=98578/uodus4/index.html

Jeg kan sørme da ikke se der er film på det link.

Hilsen emj

Fra : Dan Andersen

Dato : 29-01-10 10:05

> Jeg kan sørme da ikke se der er film på det link.
>
> Hilsen emj

Joww da..:
Bl.a.:

Nilgiri Mountain Railway
UNESCO Welterbe ist die indische Bahnlinie seit 2005.
Eisenbahn-Romantik, 24.1.2010 | 28:55 min

og flere andre.

Fra : Max

Dato : 28-01-10 18:39

Hej Dan

> Sorry... jeg glemte lige linket:
>
> http://www.swr.de/eisenbahn-romantik/-/id=98578/uodus4/index.html

Intet problem med de videoer her, har du en fuld opdateret
Adobe Flash Player ?

Og der findes sikkert en gruppe hvor der er mere hjælp på
området end her, men jeg ved ikke lige hvilken.

--
Mvh Max

Fra : Dan Andersen

Dato : 29-01-10 11:17

> Hej Dan

> Intet problem med de videoer her, har du en fuld opdateret
> Adobe Flash Player ?
>
> Og der findes sikkert en gruppe hvor der er mere hjælp på
> området end her, men jeg ved ikke lige hvilken.
>
> --
> Mvh Max
>Jeg kan sagtens se dem, men hente dem ned på min PC kan jeg ikke. I
>RealPlayer får jeg beskeden, "not downloadable from this site"
Der er ingen problemer med at se filmene, men hente dem ned. - thats the
problem.

Fra : Max

Dato : 29-01-10 12:12

Hej Dan

> Der er ingen problemer med at se filmene, men hente dem ned. - thats
> the problem.

Beklager, jeg overså hvad dit problem var.

--
Mvh Max

Fra : Rado

Dato : 29-01-10 13:26

On Thu, 28 Jan 2010 17:18:08 +0100, "Dan Andersen" <dan@dbamott.dk>
wrote:

>Sorry... jeg glemte lige linket:
>
>http://www.swr.de/eisenbahn-romantik/-/id=98578/uodus4/index.html

Den her kan hente dem:

http://www.media-catcher.com/replay-media-catcher/index.php

Bare start den, sæt den til at optage, og start videoen, så kører det
automatisk.

--
Rado

Demokrati: To ulve og et får der stemmer om
hvad de skal have til middag...

Fra : Dan Andersen

Dato : 31-01-10 20:29

"Rado" <rado@fjernpost1.tele.dk> skrev i meddelelsen

> [...]
>

> --
> Rado
>

> Demokrati: To ulve og et får der stemmer om

Super... det virker bare...

Fra : N Dude

Dato : 28-01-10 14:38

Dan Andersen wrote.:

> Hvorledes kan jeg gemme disse udsendelser på min PC? RealPlayer duer
> ikke - der kommer ikke nogen download fane til syne..

Hvorfor dette spørgsmål i en gruppe, som omhandler produktion af grafik?

www.usenet.dk Se oversigt over grupperne med tilhørende fundats.

Fra : Dan Andersen

Dato : 28-01-10 17:20

Fra : Tom Andersen

Dato : 28-01-10 19:59

"Dan Andersen" <dan@dbamott.dk> skrev i en meddelelse
> Hvorledes kan jeg gemme disse udsendelser på min PC? RealPlayer duer
> ikke - der kommer ikke nogen download fane til syne..

Der er flere muligheder, men denne har jeg selv god erfaring med:

Du installerer Browseren Firefox + et plugin til denne, som hedder
"Downloadhelper".
Så kan du downloade alt det du vil fra youtube og andre steder, hvor der
benyttes flash video.

Brug nyhedsgruppen dk.edb.videoredigering til spørgsmål om - video :)

Tom

Fra : N Dude

Dato : 29-01-10 19:27

Tom Andersen wrote.:

> Brug nyhedsgruppen dk.edb.videoredigering til spørgsmål om - video :)

Sikke noget vrøvl. Den gruppe er udelukkende beregnet på redigering af video
på computersystemer, og ikke andre slags spørgsmål.

Dk.internet er bedre egnet.

Fra : Dan Andersen

Dato : 31-01-10 20:29

"Tom Andersen" <ingen@mail.dk> skrev i meddelelsen

> [...]
>
> Tom
> Takker for ideen, som jeg fulgte, men det fungerede ikke... Købte til

Replay Media Catcher, som gjorde jobbet..
Tnx. anyway