Andet multimedie
bentjuul 3670
3DS wiever
Fra : Hagar

Dato : 27-01-10 23:09

Hej

Jeg har en hulens masse 3Ds filer fra den tid hvor der var noget der hed 3D
studio R4, i de gode gamle DOS tider, vist nok forgængeren for 3D max. Disse
filer kunne jeg godt tænke mig at kigge igennem og få ryddet lidt op i dem,
så jeg den dag jeg får midler til det, anskaffer mig et program hvor jeg kan
bruge disse filer igen. Findes der et program som kan vise disse 3DS filer,
og helst koste gratis ?

Hagar

Fra : emjeppesen

Dato : 27-01-10 23:25

Hagar skrev:

> [...]
>bruge disse filer igen. Findes der et program som kan vise disse 3DS filer,

Find et gratis program, som kan konvertere dine filer til et format,
du kan se.

Hilsen emj

Fra : Rado

Dato : 28-01-10 07:13

On Wed, 27 Jan 2010 23:09:27 +0100, "Hagar" <nogo31@hotmail.com>
wrote:

> [...]
>bruge disse filer igen. Findes der et program som kan vise disse 3DS filer,

Søg på "3ds viewer", der mange, f.ex. den her:

http://www.njcrawford.com/programs/3ds-viewer/

--
Rado

Demokrati: To ulve og et får der stemmer om
hvad de skal have til middag...

Fra : Hagar

Dato : 29-01-10 22:29

> [...]
>

> --
> Rado
>

> Demokrati: To ulve og et får der stemmer om

Det var et af de lidt bedre, for med det du linker til, der kan man dreje
dem rundt og se fra flere vinkler, så tak for linket.
Jeg har ellers prøvet nogle få andre, men de på det nærmeste vænder vrangen
ud på filerne.

Hagar