Office 2003 -hvor gemmer den mail mappen
Fra : Valle

Dato : 27-01-10 19:28

Hejsa

Jeg er ved at skifte pc, og kunné så godt tænke mig at få mit mail med fra
Office 2003 Outlook over på den nye pc - er det muligt at kopiere mappen med
derover ?

Er der en der kan fortælle mig hvor mappen ligger på C drevet ?

Jack Vallentin

Fra : Jan Vestergaard

Dato : 27-01-10 19:37

"Valle" <x-rayman@jafnet.kd> skrev i en meddelelse
> Er der en der kan fortælle mig hvor mappen ligger på C drevet ?

Der er selvfølgelig en standard-mappe, men den kan godt være flyttet og
ligge "hvor som helst" - jeg har f.x. lagt min over sammen med mine
dokumenter, billeder m.v. i o:\Server\Dokumenter - men der ligger din
ikke.

Det kan du se i din Outlook 2003 - i menuen Filer har du et punkt, der
hedder Datafilstyring - den viser, hvor filen ligger.

Det hele dvs mail, kontaktpersoner, kalender m.v. ligger i filen
Outlook.pst.

Jan

--
Med venlig hilsen Jan Vestergaard

Fra : Bjarne Chr

Dato : 27-01-10 19:39

"Valle" <x-rayman@jafnet.kd> skrev i meddelelsen
> [...]
> med derover ?
>
> Er der en der kan fortælle mig hvor mappen ligger på C drevet ?

Du skal lade outlook importere din outlook.pst fil
den ligger "normalt" her.
C:\Users\Dit Brugernavn\AppData\Local\Microsoft\Outlook\Outlook.pst
eller
C:\brugere\Dit Brugernavn\AppData\Local\Microsoft\Outlook\Outlook.pst
mvh / Bc