AOV problem
Fra : Kurt G

Dato : 25-01-10 13:49

Jeg har fået AOV til at virke ved at tage en anden maskine til
installationen.
Efter at have hentet ngle folketællinger ville jeg se den, som jeg først
havde hentet, men den var pist borte!
Så bad jeg om at få den hentet en gang mere, men programmet sagde, at den
var hentet tidligere; men det kunne ikke vise den i "Vis og indekser"
Jeg prøvede så lidt forskelligt, bl.a. at slette bestillingen, men intet har
hjulpet.

Derefter slettede jeg programmet og geninstallerede.

Det har heller ikke hjulpet, den påstår stadig, at jeg har hentet
folketællingen tidligre. Det har jeg også, men AOV kan stadig ikke vise den
og den findes heller ikke i biblioteket med data!

Hvordan kan man få programmet overbevist om, at den pågældende folketælling
altså skal hentes een gang mere?

Mvh Kurt

Fra : hl

Dato : 26-01-10 15:11

"Kurt G" <kurt_g@guldbaek.net> skrev i meddelelsen
> [...]
>
> Hvordan kan man få programmet overbevist om, at den pågældende
> folketælling altså skal hentes een gang mere?

Prøv at kigge under c:\AO\DATA, om ikke de sku' ligge dér i en mappe.

Fra : Kurt G

Dato : 26-01-10 22:39

"hl" <Ingen_mail@adresse.eu> skrev i en meddelelse

> "Kurt G" <kurt_g@guldbaek.net> skrev i meddelelsen

> Prøv at kigge under c:\AO\DATA, om ikke de sku' ligge dér i en mappe.
Det har jeg prøvet, og der er de ikke.
Men jeg har fundet det indirekte. Det viste sig, at de var indeholdt i en
anden folketælling, som jeg hentede senere, så systemet er nok gået galt i
byen ved at få en senere hentet filrække med samme nummer!

Mvh Kurt