Tomme emails uden afsender
Fra : Peter Knutsen

Dato : 25-01-10 18:35

Hej

Jeg er her i dag begyndt at få en del emails til min liste-email
(list@sagatafl punktum org) som er helt tomme, og helt uden afsender, og
ifølge Mozilla Thunderbird fylder 1 kb hver, d.v.s. alt afhængig af
hvordan Mozilla runder af så kan de maksimalt fylde 2047 bytes hver.

Er det noget jeg skal være bekymret om, andet end hvis mængden stiger
drastisk? Lige p.t. får jeg et par stykker i timen, men er der et
sikkerhedsproblem i det?

--
Peter Knutsen
sagatafl.org

Fra : Koller

Dato : 26-01-10 13:46

On Jan 25, 6:34 pm, Peter Knutsen <pe...@sagatafl.invalid> wrote:
> [...]
>
> Er det noget jeg skal være bekymret om, andet end hvis mængden stiger
> drastisk? Lige p.t. får jeg et par stykker i timen, men er der et

Hej

Jeg ved ikke helt om det er sikkerheds problem, men det lyder meget
underldigt.
Har du prøvet at trykke på "Vis kilde"?(højre klik) Er der noget
underligt at se?