BIOS update til dette bundkort
Fra : Kurt Hansen

Dato : 23-01-10 15:06

Ifølge programmet Piriform Speccy har jeg følgende bundkort i min 4-5 år
gamle HP Pavilion:

MOTHERBOARD:
Manufacturer: Microstar International Co.
Model: MS-6577
Version: 0b/0211RE101XENO410
Chipset vendor: Intel
Chipset model: i845GE
Chipset revision: B1
Southbridge vendor: Intel
Southbridge model: 82801DB(ICH4)
Southbridge revision: 02

BIOS:
Brand: Phoenix Technologies
Version: 3.28
Date: 01/09/2004

Drivere, software m.m. på HP's hjemmeside:
http://h10025.www1.hp.com/ewfrf/wc/softwareList?product=403607&lang=en&cc=uk&lc=en&dlc=en&os=228

Den BIOS der kan downloades angives ganske vist som værende fra 2007, men
har kun version nr. 3.26. Min version 3.28 er fra 2004. Hvad er
forklaringen på det?
--
Venlig hilsen
Kurt Hansen

Fra : kjeld09

Dato : 24-01-10 11:00

On 23 Jan., 15:05, Kurt Hansen <k...@fjerndettetowle.dk> wrote:
> Ifølge programmet Piriform Speccy har jeg følgende bundkort i min 4-5 år
> gamle HP Pavilion:
>
> MOTHERBOARD:
> Manufacturer: Microstar International Co.
> Model: MS-6577
> Version: 0b/0211RE101XENO410
> Chipset vendor: Intel
> Chipset model: i845GE
> Chipset revision: B1
> Southbridge vendor: Intel
> Southbridge model: 82801DB(ICH4)
> Southbridge revision: 02
>
> BIOS:
> Brand: Phoenix Technologies
> [...]

Hej
Opdater din bios på MSI der ernormal online update der selv finder den
rigtige bios til dig
m v h
Kjeld