Et skud i tågen
Fra : kenneth

Dato : 21-01-10 13:34

Hej i gruppen

Jeg ved ikke lige hvor jeg skal prøve at spørge, jeg har forsøg i
fotogruppen med de kunne desværre ikke hjælpe mig.

"Spørgsmål"
Hej og godt nytår til alle.

Jeg ville grundinstille mit Canon Ixus 100 IS og valgt at trykke på reset.
Men da jeg havde gjort det var alle mine billeder væk, billederne lå eller
på en memorycard.

har en af jeg en frisk ide til hvordan jeg får fat i mine billeder igen

--

Jeg har efterfølgene fået et program som godt kan finde de tabte billeder
med for at åbne dem skal jeg betale 30? kan det gøre billiger ? Måske er

Med venlig hilsen

Kenneth Gelver

Fra : Jan Vestergaard

Dato : 21-01-10 16:29

"kenneth" <> skrev i en meddelelse
> har en af jeg en frisk ide til hvordan jeg får fat i mine billeder
> igen

Jeg ved ikke om det er samme forslag, som du har fået i fotogruppen -
det er ihvertfald tit nævnt der.

PC Inspector File Recovery

Jan

--
Med venlig hilsen Jan Vestergaard

Fra : Kurt B. Andersen

Dato : 21-01-10 17:30

"Jan Vestergaard" <jan@jve.invalid> skrev i meddelelsen

> Jeg ved ikke om det er samme forslag, som du har fået i fotogruppen - det
> [...]
Næsten rigtigt. Men de har et specielt program til flashkort
http://www.pcinspector.de/SmartRecovery/info.htm?language=2

Det er også gratis og klarer let sådan et problem.

Kurt

Fra : kenneth

Dato : 25-01-10 17:40

> Næsten rigtigt. Men de har et specielt program til flashkort
> http://www.pcinspector.de/SmartRecovery/info.htm?language=2
>
> Det er også gratis og klarer let sådan et problem.
>
> Kurt

Jeg siger mange tak, det lykkes at for alle billede frem igen

tak tak

Hilsen Kenneth

Fra : Kent Friis

Dato : 21-01-10 16:44

Den Thu, 21 Jan 2010 13:34:25 +0100 skrev kenneth:
> [...]
> på en memorycard.
>
> har en af jeg en frisk ide til hvordan jeg får fat i mine billeder igen

Siden du nu har valgt en gruppe der omhandler sikkerhed, og ikke en
der har noget at gøre med hverken kamera, memorycards eller OS, må
du jo have et sikkerheds-relateret svar:

Du restore'r dem fra backup.

Mvh
Kent
--