ingen "nyheder"
Fra : Per Andreasen

Dato : 21-01-10 16:59

Jeg har forsøgt at oprette en Nyhedsgruppe i Microsoft Outlook 2007 uden
held. Når jeg søger på "Nyhedsgrupper" i "Hjælp" bliver jeg guidet igennem
nogle funktioner, der viser mig, at det må være muligt at oprette disse
nyhedsgrupper i Microsoft Outlook 2007. Jeg går dog i stå, når jeg når til
følgende anvisning:

"Klik på Skift til på listen Kategorier.
Klik på Nyheder på listen Kommandoer, og benyt en af følgende
fremgangsmåder.............."

Der findes nemlig ingen "Nyheder" på listen "Kommandoer". Hvad kan der være
galt?

På forhånd tak for hjælpen Per Andreasen

Fra : Jan Vestergaard

Dato : 22-01-10 00:34

"Per Andreasen" <per.andreasen@gmail.com> skrev i en meddelelse
> Jeg har forsøgt at oprette en Nyhedsgruppe i Microsoft Outlook 2007
> uden held.

Næh - Outlook 2007 (eller andre Outlook versioner) har ikke
news-grupper.

Det er kun Outlook Espress, der har - og det er et andet program.

Man har dog tidligere kunne kalde Outlook Express inde fra Outlook - men
det var så Outlook Express, der startede op og viste News.......

Jan

--
Med venlig hilsen Jan Vestergaard

Fra : Per Andreasen

Dato : 28-01-10 19:13

Så vidt jeg kan se er denne side en anvisning i, hvordan man sætter
Microsoft Outlook 2007 op med nyhedsgrupper.
http://office.microsoft.com/da-dk/outlook/HA102166861030.aspx
mvh Per

Fra : Lars Klintholm

Dato : 28-01-10 21:06

Den 28-01-2010 skrev Per Andreasen:

> Så vidt jeg kan se er denne side en anvisning i, hvordan man sætter Microsoft
> Outlook 2007 op med nyhedsgrupper.

Så vidt jeg kan se, så er det Outlook Express eller Windows Mail den
bruger til news

Outlook 2007 KAN ikke news

Lars Klintholm