Linjeskift
Fra : Mads Horndrup

Dato : 21-01-10 18:44

Hejsa.

Hvordan var det nu liige jeg lavede et linjeskift i en kode som
denne?:

stickynotice1: ["Tryk \"s\"", "eller højreklik", "for at låse
boksen."],
stickynotice2: "Klik udenfor boksen for at skjule den.",

Jeg har brugt denne tutorial:
http://dynamicdrive.com/dynamicindex5/stickytooltip.htm

Min side er her:
http://www.horndrup.eu/alle_lejemaal.php

-Mads

- Pædagogiske tutorials på dansk
- Kom godt i gang med koderne

Fra : Stig Johansen

Dato : 21-01-10 18:58

Mads Horndrup wrote:

> [...]
> boksen."],
> stickynotice2: "Klik udenfor boksen for at skjule den.",

Du sætter bare en <br>, eller <br/> ind der hvor du vil have linieskift.

Stig Johansen

Fra : Mads Horndrup

Dato : 21-01-10 20:07

> Du sætter bare en <br>, eller <br/> ind der hvor du vil have linieskift.

Mange tak Stig :)
Troede ikke tags virkede i JavaScript o_O

Fra : Stig Johansen

Dato : 21-01-10 20:35

Mads Horndrup wrote:

> Mange tak Stig :)
> Troede ikke tags virkede i JavaScript o_O

Det er sådan set heller ikke javascript, men HTML, der bliver sat ind med
javascript.

I javascript er det \r\n, men det vil blive ignoreret i HTML'et.

Stig Johansen