Spil på side.
Fra : Nicklas

Dato : 16-01-10 20:29

Har en kode, har spillet, og så skulle det jo være nemt. MEN mit
spil er i .exe men ikke i .class. Hvordan laver jeg om på det.

- Pædagogiske tutorials på dansk
- Kom godt i gang med koderne

Fra : Allan Vebel

Dato : 17-01-10 00:09

Nicklas skrev:

> Har en kode, har spillet, og så skulle det jo være
> nemt. MEN mit spil er i .exe

Jamen, det er blot at installere exe-filen på din pc,
så skulle du kunne spille spillet

Hvad er problemet?

--
Allan Vebel
http://vebel.dk | http://html-faq.dk

Fra : Anders M

Dato : 17-01-10 17:43

Nicklas wrote in dk.edb.internet.webdesign.clientside:
> Har en kode, har spillet, og så skulle det jo være nemt. MEN
mit
> spil er i .exe men ikke i .class. Hvordan laver jeg om på det.

Hvad mener du? exe er den kompilerede tilstand af et program,
dvs. omsat til computer sprog. .class såvidt jeg ved filendelsen
på sourcefilerne til java, så du kan ikke oversætte .exe til
..class.

Det er desuden den forkerte gruppe at spørge i..

Mvh Anders