Hvorfor rødt kryds over billeder i min bro~
Fra : carjuth

Dato : 15-01-10 00:23

Hej alle

Hvorfor er der et rødt kryds og hvide felter hvor der skulle være billeder i
min browser Internet Explorer ?

--
Hilsen
Carsten

Fra : emjeppesen

Dato : 15-01-10 07:16

carjuth skrev:

>Hvorfor er der et rødt kryds og hvide felter hvor der skulle være billeder i
>min browser Internet Explorer ?

Måske fordi din cache er fuld. Tøm den.

Hilsen emj

Fra : carjuth

Dato : 16-01-10 06:55

Det hjalp ikke
JEg tror det er noget i Indstillingerne eller en tilføjelse der mangler

Fra : Lars E. P.

Dato : 15-01-10 08:10

Fri, 15 Jan 2010 00:23:07 +0100, skrev "carjuth"
<cjt@fjerndennetekst-callisto.dk> :

>Hej alle
>
>Hvorfor er der et rødt kryds og hvide felter hvor der skulle være billeder i
>min browser Internet Explorer ?

Er det generelt eller kun på enkelte sider?

Hilsen Lars

Fra : carjuth

Dato : 16-01-10 06:44

På mange sider... Mange fotos på bla. DR.dk vises ikke, men har rødt kryds
Kan det være fordi der mangler at blive installeret Flash eller ligmende
Eller andre tilføjelser?

Hilsen
Carsten

Fra : emjeppesen

Dato : 16-01-10 07:41

carjuth skrev:

>På mange sider... Mange fotos på bla. DR.dk vises ikke, men har rødt kryds
>Kan det være fordi der mangler at blive installeret Flash eller ligmende
>Eller andre tilføjelser?

Hvad med java? Har du updateret den?

Hilsen emj

Fra : carjuth

Dato : 16-01-10 09:01

hvor henter jeg den ?

Fra : Ukendt

Dato : 15-01-10 17:47

carjuth wrote:
> Hej alle
>
> Hvorfor er der et rødt kryds og hvide felter hvor der skulle være
> billeder i min browser Internet Explorer ?

Er Internet Explore en del af office pakken?

Fra : emjeppesen

Dato : 15-01-10 18:21

<Just> skrev:

>Er Internet Explore en del af office pakken?

Nej, det er en del af windows styresystem.

Hilsen emj

Fra : carjuth

Dato : 16-01-10 09:01

Hov undskyld - måske forkert gruppe.. Stor undskyld