Knap inaktiv på del af timeline
Fra : paw jeppesen

Dato : 14-01-10 09:27

Hej Gruppe

Jeg har lavet et lille banner, som skifter mellem nogle billeder. når
man klikker på et givet billede springes til slutningen af tidslinien,
hvor der ligger et "overlay" som gør at der bliver fadet ud. jeg vil
gerne have at når tidslinien er i slutningen og i starten, skal man
ikke kunne klikke på knappen, for at springe. Hvordan gør man dette?

den knap jeg har som sørger for at springe til slutningen er således:

this.knap2_mc.addEventListener(MouseEvent.MOUSE_UP, spring_2);
function spring_2(e) {
   gotoAndPlay(100);
}

det jeg mener er: når man er mellem frame 1 & 20 og igen mellem frame
100 og 120, skal knap_2mc være inaktiv...

Nogen kloge hoveder der kan hjælpe?

på forhånd tak.

Paw

Fra : paw jeppesen