Genoprette slettet konti Windows Live Mail
Fra : steen

Dato : 12-01-10 15:58

Hej,

er det muligt at genoprette to konti, jeg har fjernet fra Windows Live
Mail ?

Eller egentlig bare en mulighed for at importere de emails der var i
de to konti?

Jeg havde nemlig ikke regnet med programmet ville fjerne emailsne
også, når man fjernede konto indstillingerne.

Håber i kan hjælpe, for der var nogle emails jeg gerne ville gemme.

Hilsen

Steen

Fra : Per Andreasen

Dato : 13-01-10 15:09

Kan du ikke reetablere med en systemgenopretning til en dato før sletningen?

mvh Per

Fra : steen

Dato : 13-01-10 11:38

On 13 Jan., 15:08, "Per Andreasen" <per.andrea...@gmail.com> wrote:
> Kan du ikke reetablere med en systemgenopretning til en dato før sletningen?
>
>                             mvh   Per

hvordan gør jeg det ?

Hilsen

Steen

Fra : Per Andreasen

Dato : 13-01-10 20:15

Vælg "Start" - gå i "Kør" og skriv rstrui og herefter OK. Det hedder
kommandoen i hvert fald i Windows 7, så det gør den sikkert også i XP. Du må
gerne skrive om det løste dine problemer.

Fra : steen

Dato : 13-01-10 16:11

det hjalp desværre ikke på emailsne.

Det er den samme kommando i Vista

Hilsen

Steen

Fra : Per Andreasen

Dato : 14-01-10 18:05

Hej Steen

Jeg ved ikke, om du kan bruge dette link, men det er da et forsøg værd.

mvh Per http://www.iha.dk/Genskab-slettede-mails-3240.aspx

Fra : steen

Dato : 17-01-10 10:28

ja, den mulighed har programmet desværre ikke.

Jeg forsøgte mig på engelsk inde på det Microsoft forum, der dukker
op, når man klikker der. Men der er desværre heller ikke kommet noget
bud.

Hilsen

Steen