E-Mail
webnoob 5265
Outlook 2003 og IMAP
Fra : Lars Klintholm

Dato : 12-01-10 09:41

Hvordan sletter man en mail, hvis man bruger IMAP? Når jeg sletter en
mail, bliver den kun markeret som slettet (overstreget), men den
forsvinder ikke - hverken på serveren eller i Outlook
Outlook Express havde en indstilling der hed "Fjern slettede
meddelelser når IMAP-mapper forlades". Hvordan gør man det i Outlook?

Lars Klintholm

Fra : Bjarne Chr

Dato : 12-01-10 12:47

"Lars Klintholm" <nospam2010@klintholm.com> skrev i meddelelsen
> [...]
> Outlook Express havde en indstilling der hed "Fjern slettede meddelelser
> når IMAP-mapper forlades". Hvordan gør man det i Outlook?

Prøv at kigge i hjælp
Gendanne og fjerne slettede emner i IMAP-mapper
Med IMAP-mapper kan du gendanne meddelelser, der er markeret til sletning.
Slettede meddelelser vises med en streg igennem. Du kan også fjerne slettede
meddelelser permanent. Når du fjerner slettede meddelelser, slettes de i
serveren og kan ikke gendannes. Hvis du fjerner meddelelser, svarer det til,
at du tømmer papirkurven på skrivebordet i Microsoft Windows.

Gendanne slettede emner

1.. Marker den slettede meddelelse.
2.. Klik på Fortryd sletning i menuen Rediger.
Hvis du hurtigt vil se alle meddelelser, der er markeret til sletning,
skal du pege på Sorter efter, pege på Aktuel visning i menuen Vis og
derefter klikke på Grupper meddelelser, der er markeret til sletning.

Fjerne slettede emner

a.. Klik på Fjern slettede meddelelser i menuen Rediger.
b.. MVH /Bc

Fra : Lars Klintholm

Dato : 12-01-10 13:55

Den 12-01-2010 skrev Bjarne Chr:
> [...]
>
> Fjerne slettede emner
>
> a.. Klik på Fjern slettede meddelelser i menuen Rediger.

Det ved jeg altsammen. Det spørgsmålet gik på var, om man på en eller
anden måde kunne få de slettede til at forsvinde automatisk, uden at
skulle slette af to omgange. Outlook Express kan, så det skulle jo ikke
være umuligt

Lars Klintholm

Fra : Per Rønne

Dato : 12-01-10 20:18

Lars Klintholm <nospam2010@klintholm.com> wrote:

> Det ved jeg altsammen. Det spørgsmålet gik på var, om man på en eller
> anden måde kunne få de slettede til at forsvinde automatisk, uden at
> skulle slette af to omgange.

Spørgsmålet er jo så om det ville være særligt praktisk ...
--
Per Erik Rønne
http://www.RQNNE.dk

Fra : Lars Klintholm

Dato : 15-01-10 12:30

Den 12-01-2010 skrev Lars Klintholm:

> Outlook Express kan, så det skulle jo ikke være umuligt

Har nu fundet muligheden i Outlook 2007 under Kontoindstillinger, Flere
indstillinger osv. Men muligheden er der ikke i 2003, så det er faktisk
umuligt

Lars Klintholm