René Dyberg
Fra : Advokaten

Dato : 12-01-10 04:01

Er der nogen der har kendskab til galleri, hvor de sælger Dybergs
kunstværker. Jeg har tidligere handlet Dybergs værker gennem
Galleridesign, men de er lukket, desværre. Jeg er meget interesseret i
at opkøbe værker af René Dyberg, jeg har lige fået vurderet dem jeg
har, og det var en meget glædeligt, de er steget voldsomt her i
finanskrisen. Jeg har desværre ladet mig fortælle at Dyberg ikke maler
mere, er der nogen der evt. kan bekræfte dette. Jeg er håber på en
masse feedback.

Fra : Kurt Madsen

Dato : 14-01-10 02:01

On 12 Jan., 12:00, Advokaten <advoka...@live.dk> wrote:
> [...]
> finanskrisen. Jeg har desværre ladet mig fortælle at Dyberg ikke maler
> mere, er der nogen der evt. kan bekræfte dette. Jeg er håber på en

Dyberg maler ikke mere og har ikke gjort det siden sidste sommer, jeg
har haft den ære at sælge hans kunst. Værkerne er ganske pæne, dog
ikke de første han lavede, dem havde vi svært ved at afsætte, men han
har udviklet sig ekstremt. Når jeg får dagens vurderinger oplyst, kan
jeg godt se at vi har solgt kunstværkerne for billigt, men tiderne
skifter. Jeg ligger inde med nogle få stykker af hans værker hvis du
er interesseret.
Jeg vil tror, at Dyberg nok skal komme til at male igen, men han lavet
vidst meget film og tv i øjeblikket.
Lad mig lige vide om du er interesseret i kunstværkerne, jeg sender
gerne nogle billeder af dem - de står i Nordjylland.

Fra : kunstholmen

Dato : 13-02-10 16:31

On 14 Jan., 10:00, Kurt Madsen <go...@live.dk> wrote:

> [...]
> Lad mig lige vide om du er interesseret i kunstværkerne, jeg sender
> gerne nogle billeder af dem - de står i Nordjylland.

Hej, jeg er meget interesseret i dine Dyberg kunstværker, da sådanne
er noget vanskelige at få fat i, Jeg ved at der handles en del af dem
i Sverige, men til en enorm høj pris. Jeg er meget i tvivl og Dyberg
oprindelig er dansk eller svensk, ved du noget om det?, har hørt folk
mene både det ene og det andet, men der er vel en grund til at han
handles så meget i Sverige. Jeg har set et par af hans udstillinger,
som har været rost til skyerne. Hans værker er meget dyre hos diverse
gallerier, så hvis du har nogen stykker vi kan handle privat, til en
"billig" penge, er jeg meget interesseret.
Jeg vil gerne se kunstværkerne, høre nærmere om størrelse og ikke
mindst høre din pris. Jeg går ud fra at det er acryl, da jeg mener
Dyberg mest maler med acryl.
Vh Søren