Forsøker igjen.
Fra : Jon-Inge K

Dato : 11-01-10 10:51

Har nu snakket med Microsoft Norge. Han jeg snakket med var 99,99 % sikker
på at Frontpage 2003 SP3 var kompatibel med Win 7 64 bit.

Et spørsmål til (har ikke fått tid til å forsøke ennu) Må man ha Office 2007
installert på maskinen for å bruke Sharepoint eller er det et "standalone"
program?

Kan man åpne og redigere gamle Frontpagesider i Sharepoint 2007?

Takk for hjelp!

--
Jon-Inge K

Fra : Heine Svendsen

Dato : 11-01-10 12:10

Jon-Inge K skrev:
> [...]
> "standalone" program?
>
> Kan man åpne og redigere gamle Frontpagesider i Sharepoint 2007?

Mine fp-sider åbner fint i Sharepoint.
Jeg ved ikke, om det kræver at man også har Office på
maskinen. Jeg har office 2000.

--
Venligst - Heine B. Svendsen
Indigo 2, Vermundsgade 12, DK-8260 Viby, tel. 87341030

Fra : Jon-Inge K

Dato : 11-01-10 12:54

"Heine Svendsen" <hs@SletdettEindigo2.dk> skrev i melding
Jon-Inge K skrev:
> [...]

Mine fp-sider åbner fint i Sharepoint.
Jeg ved ikke, om det kræver at man også har Office på

Tusen takk for hjelp. Nu har jeg forsøkt og det går helt fint å åpne og
redigere gamle Frontpagesider i Sharepoint. Sharepoint er et uavhengig
program (sa Microsoft Norge), så man behøver ikke ha Office installert. Da
jeg snakket med MS Norge på tlf. i dag, sa de og at Frontpage 2003 SP3 var
99,99 % kompatibelt med Win 7 64 og 32 bit versjonen. Men hvem trenger vel
det nu når man har Sharepoint?
Så da er mitt lille problem løst. Takk igjen :)
--
Venligst,
Jon-Inge K

Fra : Jørgen Farum Jensen

Dato : 11-01-10 14:10

Jon-Inge K skrev:

> Da jeg snakket med MS Norge på tlf. i dag, sa de og at Frontpage 2003
> SP3 var 99,99 % kompatibelt med Win 7 64 og 32 bit versjonen. Men hvem

It's the .01 percent that kills you.

Jørgen Farum Jensen
..