Disneyland i Paris
Fra : Kennet og Pernille

Dato : 10-01-10 12:00

Hej gruppe

Vi har besøgt ovenstående et par gange, og vil gerne af sted igen.
Jeg har kigget på de danske udbydere (fx. FDM) men synes, at prisen for 2
voksne er ved at være noget dyr, når der også skal regnes transport til bil
eller fly oveni.

Er det nogen, der har erfaring for, om man kan booke fx. via tysk eller
svensk rejsebureau til en bedre pris? Jeg har kigget direkte på Disneys
hjemmeside, men det er lige så dyrt.

Eller må vi bare acceptere, at vil vi ned og hilse på Mickey Mouse, så
koster det

Mange hilsner
Pernille

--
www.pernille-kennet.dk
Rejsebeskrivelser fra hele verden. Vil du med?

Fra : Steen Hansen

Dato : 10-01-10 17:01

On Sun, 10 Jan 2010 12:00:22 +0100, "Kennet og Pernille"
<ikke@nogen.dk> wrote:

> [...]
>hjemmeside, men det er lige så dyrt.
>
>Eller må vi bare acceptere, at vil vi ned og hilse på Mickey Mouse, så

Nu oplyser du ikke hvad du skal give så er det svært med
sammenligninger

Men hvis du bestiller flyrejsen seperat, evt via en af af billige
flybilletter side.

Bestiller hotel igennem www.hotels.com

Og så selv bestille billeten til disneyland, skulle der da være en
mulighed for at gøre det billigere.

Hvis du ønsker at bo på et af disneys egne hoteller er der vist ikke
så meget at gøre.

God rejse, har selv været både i eurodisney samt disneyworld i Orlando
og foretrækker helt bestem eurodisney af de to.

Steen

Fra : Kennet og Pernille

Dato : 10-01-10 17:05

> [...]
for at gøre det billigere.
> Hvis du ønsker at bo på et af disneys egne hoteller er der vist ikke

Hejsa

Glemte at skrive, at vi vil bo på et af Disney-hotellerne - vi synes der går
for lang tid med transport, hvis man vælger de andre.

Hilsen Pernille